2025-03-06, 14:19
Medlem
Irriterande att de ska flytta starten två gånger. Jag och min skidintresseade italienska kollega har redan lyckats flytta ett teamsmöte (med ointresserade kollegor) två gånger men nu måste vi göra det en tredje gång…
Citera
2025-03-06, 14:21
Medlem
27 nationer till start. Är väl ungefär som l skidskytte då, apropå tidigare diskussioner.
Edit. Lär bli många varvningar.
Citera
2025-03-06, 14:22
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Varför är det uppskjutet "egentligen"? Är det för att vinden blir en nackdel för de fuskande norrmännen att ligga ensamma i tät jämfört med klungan bakom?

Jag tycker vind brukar göra det MINDRE fördelaktigt att ligga bakom. Det hinner bli turbulent luft mellan varje åkare.

Men nu senast sköt de upp för att publiken ska hinna in på stadion, det har varit insläppskaos
Citera
2025-03-06, 14:23
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
27 nationer till start. Är väl ungefär som l skidskytte då, apropå tidigare diskussioner.

Do you hear that, Bränholm?
Citera
2025-03-06, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Irriterande att de ska flytta starten två gånger. Jag och min skidintresseade italienska kollega har redan lyckats flytta ett teamsmöte (med ointresserade kollegor) två gånger men nu måste vi göra det en tredje gång…

För fan bara ta mötet ditt kioskmongo.
Citera
2025-03-06, 14:25
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Samma här! Jag ställde in mitt möte nyss som jag redan hade flyttat fram två ggr.
Citera
2025-03-06, 14:25
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Truls för hela ditt jävla liv nu
Citera
2025-03-06, 14:26
Citat:
Ursprungligen postat av Diversifierat
Jag tycker vind brukar göra det MINDRE fördelaktigt att ligga bakom. Det hinner bli turbulent luft mellan varje åkare.

Men nu senast sköt de upp för att publiken ska hinna in på stadion, det har varit insläppskaos

Fast en klunga är väl alltid en fördel oavsett väder och vind? Det blir ju som en enorm organism som pressar sig fram i spåret.
Citera
2025-03-06, 14:27
Undra om det är Grott-Kikkis grotta de lånat som de springer ut ur innan start.
Citera
2025-03-06, 14:27
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Var intet annet å gjøre. Har bl.a vært et intensivt arbeide med tresikring og felling i begge 3,75 km sløyfer.
( Det blir jo en del trær å holde rede på over 7,5 km.) Utøvernes sikkerhet må gå først.
Citera
2025-03-06, 14:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
För fan bara ta mötet ditt kioskmongo.

Vi är alla barn av vår tid. I mitt fall är jag från Stenmark-eran då lektioner i skolan ställdes in till fördel för att tv-vagnen rullades fram lagom till upplösningen i andra åket.
Citera
2025-03-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Samma här! Jag ställde in mitt möte nyss som jag redan hade flyttat fram två ggr.
Mitt möte är 15:30 får se hur mycket som är kvar och hur det ligger till när det närmar sig. Om Italien ligger med bra så litar jag på att min italienska kollega hittar på något lurt för att skjuta fram det ytterligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in