Själv älskar jag kaoset som Trumpeten & Musköten har ställt till med hos globalist & landsförrädarjävlarna
Nu måste Europa i panik börja se om sitt eget hus. Man kommer ändå att göra allt för att fortsätta med massinvandringen & sida läggs nog inte ner i första taget men jag ska njuta av protesterna som alltmer sprider sig i Tyskland, England & på Irland t.ex. Kanske att kommer t.o.m. svensken att gå ut på gatorna till slut.... Närå, det händer nog inte...
Men folk börjar ledsna på att miljarder ska ner i svarta hålet Afrika & MENA-världen samtidigt som det militära ska upp i 3-5 % från nån enstaka.
Det får bli donken till lunch tror jag. Nån Tesla har jag ändå inte råd att köpa. Jag måste dock erkänna att jag inte förstår hur Musköten kunde tro att han skulle gå skadeslös ur den här hårda starten med Doge? Många av dem som köper hans bilar
är just såna med statliga välbetalda jobb.
Trumpeten är ju också affärsman (det är därför han gör som han gör vilket många människor inte förstår & det är också det som skrämmer politikerna för folk ser hur fort det
kan gå att göra saker) men han har inte en massa fabriker med prylar han säljer som Musköten. Har är väl i fastighetsbranschen om jag inte minns fel?