• 1
  • 2
2025-03-05, 20:32
Medlem
Vill varna alla för ”Onlineoddset” på Instagram.

Han har en spelgrupp och är en bedragare. Han ber dig om pengar för poker och menar att han ska trippla pengarna. När du swishat så blockerar han dig. Gav han 500 kr och det här hände mig. Han blockade mig överallt efter att jag gav honom 500 kr efter en dag.

Hans spelgrupp är ett skämt och gå inte med. Han vet inte vad han gör och han själv tar inte spelen. Går ett spel inte in så raderar han den och låter bara vinsterna vara kvar.

Se upp!!
Citera
2025-03-05, 20:49
Medlem
litenbokstavs avatar
och du gick alltså på allt det här? jag som trodde jag var naiv..
Citera
2025-03-05, 21:22
Medlem
Vad har du för iq ?
Citera
2025-03-06, 21:53
Medlem
Liten summa för viktig läxa!

Ni som vill skratta och se vem personen bakom spelgruppen onlineoddset är

sök på tiktok: sewensss7.b

Hahhaha herregud!!
Citera
2025-03-07, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021

Han har en spelgrupp och är en bedragare. Han ber dig om pengar för poker och menar att han ska trippla pengarna. När du swishat så blockerar han dig. Gav han 500 kr och det här hände mig. Han blockade mig överallt efter att jag gav honom 500 kr efter en dag.

Hans spelgrupp är ett skämt och gå inte med. Han vet inte vad han gör och han själv tar inte spelen. Går ett spel inte in så raderar han den och låter bara vinsterna vara kvar.

Se upp!!

Varför fortsätter människor gå på dessa quick fix scheme ?

Ingen kommer någonsin göra dig rik mot 399kr/månaden, endast du själv kommer göra dig själv rik.
Citera
2025-03-09, 12:30
Medlem
Kollers avatar
Spelar han i GIF Sundsvall?
Citera
2025-03-12, 21:38
Medlem
De blåser alla, som tidigare sa. Byter namn o sen fortsätter . Kan inget om det . Sewen är han man swishar till.
Citera
2025-03-13, 11:56
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021

Se upp!!

Folk som skriver att du e dum i huvudet etc är riktigt idioter själva....
Du tog en chans och det gick åt fanders, men att folk sitter o säger att du är en idiot osv är det sämsta man kan göra.. Bättre att uppmuntra folk som du som ändå tar tid till o varna andra för scam.
All CRED till dig!
Citera
2025-03-14, 09:17
Medlem
Klistrar in meddelande från en som inte kan posta:

Killen heter sewen som har onlineoddset eller fastoddset som han byt namn till. han hasslade också min tjej vän på 1000 kr, ett lån sa han, sen blockade han henne, killen är broke och har sj inga pengar, inget jobb, hans spelsida är keff och hans bilder är baxade och samma varje dag, han lever på 3-4k i månaden från bedrägerier via sin sida”
Citera
2025-05-01, 15:44
Medlem
Det har på senare dykt upp en annan i mitt flöde på FB. Oddviking eller något, han typ leker wolf of wallstreet där han sitter i en Porsche och förklarar hur han gjort kunder rika😂.. Hela ansiktet skriker speltorsk på en hög nivå..
Citera
2025-06-28, 17:07
Medlem
Hur mycket stryk har han fått - o hur mycket stryk kommer han att få,'

Han är ju identifierad - o om många slår lite på en gång men ändå ger storstryk går inget att bevisa
Citera
2025-08-01, 09:11
Medlem
Är det nån som vet vart den äckliga bedragaren håller hus? Nån som anmält honom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in