2025-03-05, 19:35
Medlem
Drog in på Werlabs idag och lämnade blod för att kolla mina testo och östro nivåer. Fått mina svar redan och det väcker en del frågetecken. Och jag ber om era råd och tankar.
Ålder 40
Längd 180
Vikt 95
Gymmar 3-4ggr i veckan
Jag har tryckt i några månader nu, i början var allt underbart. Jag mådde riktigt bra, musklerna växte, började tappa fett, knullade som häst osv. Sen tog vialerna slut och jag var utan i nån månad tills jag fann en ny kille. Löste en vial från Alpha Labs 250 testo e. Använt den nu i ca 3 veckor men jag har inte mått sådär bra igen som jag gjorde innan. Tvärtom, jag är trött, kuken vägrar stå, orkar inte gå till gymmet etc. Efter att ha läst 100 olika inlägg så trodde jag att östrogenet hade tagit över så jag bestämde mig för att testa blodet.
Resultatet:
Testo 12 nmol
Östro <88
Är inte 12 riktigt lågt för 300mgew?
Och så undrar jag är nivån på östrot bra eller hög? Vart går gränserna för östro?
Fick jag en dålig produkt?
Tack på förhand
Citera
2025-03-05, 19:42
Medlem
SpOeNdis avatar
Du fick matolja...
Citera
2025-03-05, 19:53
Medlem
Din nya testo är fake.
Citera
2025-03-05, 19:58
Medlem
Som jag misstänkte..ut och jaga igen då..
Citera
2025-03-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksdelli143
Drog in på Werlabs idag och lämnade blod för att kolla mina testo och östro nivåer. Fått mina svar redan och det väcker en del frågetecken. Och jag ber om era råd och tankar.
Ålder 40
Längd 180
Vikt 95
Gymmar 3-4ggr i veckan
Jag har tryckt i några månader nu, i början var allt underbart. Jag mådde riktigt bra, musklerna växte, började tappa fett, knullade som häst osv. Sen tog vialerna slut och jag var utan i nån månad tills jag fann en ny kille. Löste en vial från Alpha Labs 250 testo e. Använt den nu i ca 3 veckor men jag har inte mått sådär bra igen som jag gjorde innan. Tvärtom, jag är trött, kuken vägrar stå, orkar inte gå till gymmet etc. Efter att ha läst 100 olika inlägg så trodde jag att östrogenet hade tagit över så jag bestämde mig för att testa blodet.
Resultatet:
Testo 12 nmol
Östro <88
Är inte 12 riktigt lågt för 300mgew?
Och så undrar jag är nivån på östrot bra eller hög? Vart går gränserna för östro?
Fick jag en dålig produkt?
Tack på förhand

De låter ju helt åt helvete, vilken skitolja.
Från alpha pharma eller vadå?
Citera
2025-03-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
De låter ju helt åt helvete, vilken skitolja.
Från alpha pharma eller vadå?
Ja från Alpha Farma, den åkte i papperskorgen. Fick nytt från Thule Medica nu, håller tummarna.
Citera
2025-03-08, 21:56
Medlem
Warhearts avatar
Kollade du på hemsidan/deras app så det var real deal? Alpha Pharma har alltid varit bra vad jag kan minnas. Dock finns det mycket fakes med dom.

Här kan du kolla: https://www.alpha-pharma.com/anti_counterfeit.php
Citera
2025-03-08, 23:25
Medlem
Innan vi pajkastar kanske vi kanske ska börja med att konstatera exakt vad det är han menar för märke. Orden "alpha" och "labs" är inte direkt något som det kommer finnas bara ett märke av, och nu har det skrivits tre olika varianter av namn av personer i tråden.

Alpha-pharma (som Warheart länkar här ovan) gör inte ens testo e i vialer utan bara i ampuller. Jag gissar TS menar något mer likt det här: https://alphalabpharmacy.com/shop/ols/products/testosterone-enanthate-250
Citera
2025-03-09, 14:20
Medlem
Jag ber hemskt mycket om ursäkt mem skribenten ovan har helt rätt. Det var inte Alpha Farma utan Alpha Labs, jag som läste för snabbt..jag köpte inte på nätet utan live. Jagar personen just nu men han duckar mig, man kan undra vrf.
Beställt från Kaptenen nu och hoppas på riktigt bra grejer.
Citera
2025-03-09, 14:37
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Jag ber hemskt mycket om ursäkt mem skribenten ovan har helt rätt. Det var inte Alpha Farma utan Alpha Labs, jag som läste för snabbt..jag köpte inte på nätet utan live. Jagar personen just nu men han duckar mig, man kan undra vrf.
Beställt från Kaptenen nu och hoppas på riktigt bra grejer.

Haha kaptenen säger du? Jösses, gör du ingen undersökning överhuvudtaget när du köper grejer?
Citera
2025-03-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Haha kaptenen säger du? Jösses, gör du ingen undersökning överhuvudtaget när du köper grejer?
Jag försöker men jag är ny, okunnig, inga kontakter. Går ej att regga på HB och BM då blir det sånna här beslut. Vad är felet på kaptenen?
Citera
2025-03-11, 14:19
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Jag försöker men jag är ny, okunnig, inga kontakter. Går ej att regga på HB och BM då blir det sånna här beslut. Vad är felet på kaptenen?

Det räcker väl med att läsa Kaptenens tråd här på Flashback för att förstå att det är bättre att satsa på något annat. Och på Hushboard är de senaste sidorna fulla med folk som inte fått något eller fått paketen beslagtagna.

Och när säljare betalat för att bli elitsponsorer på Hushboard så ska man verkligen dra öronen åt sig. Då betalar man för en tjänst där det ingår undanröjning av kritik och klappning medhårs. Värre skojare får man leta efter; Svea, Fulmen, Kaptenen och så vidare....

Men jag hoppas att du får grejerna och att de gör vad de ska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in