2025-03-05, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej det minns jag inte, framförallt inte att Biden skulle ha föreslagit ett förbud mot protester.
Biden var inget undantag för Israels nycker. Han hade fått samma krav på sig till slut.

Du minns väl att man inte fick kalla en sminkad man för man undr hans styre?
Citera
2025-03-05, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BojkottarALLA
Nu blir yttrandefrihet ett brott och snart kommer även du säga ja min herre till ledarna och vi går tillbaka till slaveriet.

Påstår vad ni vill om 2025 och all teknik osv men människan kommer utvecklas bakåt och inte framåt
Vi har redan hamnat där sen länge.
Citera
2025-03-05, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Om Trump inte tar tydligt avstånd från Putins imperialistiska beteendemönster, då kommer han automatiskt att jämställas med Putin.
Om du inte tar avstånd från Putins imperialistiska beteendemönster, kommer du då automatiskt att jämställas med Putin?
Du uttrycker dig som en femåring.
Citera
2025-03-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Om du inte tar avstånd från Putins imperialistiska beteendemönster, kommer du då automatiskt att jämställas med Putin?
Du uttrycker dig som en femåring.

Jag är glad att även någon i din ålder förstår budskapet.
Citera
2025-03-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Jag är glad att även någon i din ålder förstår budskapet.
Jag ger dig den här.
Citera
2025-03-12, 11:11
Medlem
pandark23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelMalen
Gör man? Ge exempel på när man, i modern tid, fängslats i Sverige för att ha uttryckt en åsikt eller använt sin rätt till att demonstrera.
Dan Park.
Citera
2025-03-12, 13:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Helt rätt. Om Biden fängslade de som protesterade mot fusket 2020, så är det väl bara rättvist att svara med samma mynt tillbaka. Den som kastade första stenen skall själv stenas. Parallellism kan vara jobbigt.
HAHAHAHAHAHA
Finns inga likheter ens, för det ena är ett statskuppsförsök, det andra är protester.
Och gör någon av dom dumma saker, ja, då kan ju polis och FBI sköta detta utan problem

Men detta är putins bok i hur man gör sitt land till en diktatur, ge sig på de som inte stödjer en = fascism.
Så vi får väl se om fönster blir lika farliga som i ryssland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in