2025-03-04, 12:59
Medlem
Får upp reklam hela tiden på Pinterest för skitföretaget Gymfits. Man fattar ju att alla företag som gör reklam på sociala medier ligger i Kina och Hong Kong. Man undviker ju skiten.
Kommer de inte dö ut snart att annonsera på sociala medier när människor som jag aldrig köper?
Citera
2025-03-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Får upp reklam hela tiden på Pinterest för skitföretaget Gymfits. Man fattar ju att alla företag som gör reklam på sociala medier ligger i Kina och Hong Kong. Man undviker ju skiten.
Kommer de inte dö ut snart att annonsera på sociala medier när människor som jag aldrig köper?

Jag kikade på den sidan alldeles nyligen då jag såg tröjor jag som verkade nice.
Men det skriker också dropshipping och kinaskit. Så nej
Citera
2025-03-05, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Jag kikade på den sidan alldeles nyligen då jag såg tröjor jag som verkade nice.
Men det skriker också dropshipping och kinaskit. Så nej

Jo jag kollade också. Brukar mest kolla på sidorna för att se om min "bullshit-mätare" fungerar. Kollar alltid reklamation och om jag kan se vart företagen ligger. Företag med Stockholm i namnet är ju en varning om att det bara är droppshipping.
Ändå fascinerad att människor köper från sådana företag. Men alla är nybörjare på att handla på nätet och vissa lär ju sig aldrig. Så jag har full förståelse. Men ändå tycker jag det är knasigt.
Citera
2025-03-05, 09:29
Medlem
Citat:
Jo jag kollade också. Brukar mest kolla på sidorna för att se om min "bullshit-mätare" fungerar. Kollar alltid reklamation och om jag kan se vart företagen ligger. Företag med Stockholm i namnet är ju en varning om att det bara är droppshipping.
Ändå fascinerad att människor köper från sådana företag. Men alla är nybörjare på att handla på nätet och vissa lär ju sig aldrig. Så jag har full förståelse. Men ändå tycker jag det är knasigt.

Håller med Det första man gör är ju också recensioner. Det är inte helt lysande på sidan.
Man märker också fler och fler sidor som har AI modeller.

Nä, men får hålla sig till Gymshark eller liknande.
Citera
2025-03-09, 16:56
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:

Som sagt.

SKYLINE STRATEGIES LIMITED
Unit 2A, 17/F Glenealy Tower
No.1 Glenealy Central
Hong Kong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in