2006-08-26, 15:52
Medlem
micke_hs avatar
Jag har alltid fascinerats av fenomenet med uppblåsbara dockor som man kan sätta på. Är det någon som gör det eller är det bara pervon som beställer dessa och sjukar sig med? Någon som har egna erfarenheter av dessa?

Det finns ett gäng dockor på www.vuxet.se, endel är kopior av riktiga porrskådisar.

Edit: Var inte rädda för att delge er av era erferanheter, jag dömer ingen.
Citera
2006-08-26, 16:04
Medlem
spliffsters avatar
Jag hade gärna testat sexdockornas Rolls-Royce, Realldoll. Mest för att ha gjort det, verkar ändå inte komma i närheten av the real deal även om de ser verklighetstrogna ut. Har läst en artikel i en tidning en gång (kommer tyvärr inte ihåg var) om en kille som testade. Enligt vad jag kommer ihåg så var han inte så jätteimponerad. Den såg bra ut och själva detaljerna var välgjorda och välfungerande. Däremot tyckte han det var hemskt att knulla en människolik stel docka som inte rörde sig en millimeter. Tro fan det, motjuck är underskattat.

http://www.realdoll.com/

Dessa kostar en hel del, om man vill kan man dessutom få de helt specialgjorda om man har nog med cash. Vad sägs om att fixa en blå smurf med stora öron?
Citera
2006-08-26, 17:10
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Jag har alltid fascinerats av fenomenet med uppblåsbara dockor som man kan sätta på. Är det någon som gör det eller är det bara pervon som beställer dessa och sjukar sig med? Någon som har egna erfarenheter av dessa?

Det finns ett gäng dockor på www.vuxet.se, endel är kopior av riktiga porrskådisar.

Met tanke på att de inte vågar visa vad de säljer så är nog kopiorna jävligt dåliga.
Citera
2006-08-26, 17:15
Medlem
Jag fick faktiskt en barbara på 18års dagen.. Var väl mest på skoj men när ja väl kom hem fuller å sugen på natten efter lite fest så blåste ja faktiskt upp den å provkörde, hehe.. Det vart bara den gången å aldrig mer, inget ja rekommenderar.. Men står för att ja gjort de.. Ngn mer??
Citera
2006-08-26, 17:15
Medlem
systems avatar
Citat:
...
Alla öppningar har dessutom små piggar som får det att kännas som en, "riktig" avsugning eller påsättning.
...
Ovanstående saxat från vuxet.se.
Tror ni att dockproducenterna någonsin träffat en riktig kvinna?
Citera
2006-08-26, 17:16
Medlem
Remslems avatar
Har ingen erfarenhet alls av detta, vid så unga år.
Kommer antagligen aldrig få erfarenhet av plastfigursknullande
Citera
2006-08-26, 17:16
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Ovanstående saxat från vuxet.se.
Tror ni att dockproducenterna någonsin träffat en riktig kvinna?
Vadå? "små piggar" lät ju riktigt hett
Citera
2006-08-26, 17:17
Bannlyst
Tips på film som behandlar ämnet..

http://www.imdb.com/title/tt0225009/
Citera
2006-08-26, 20:37
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h

Du dömer ingen? That'll be the day Och nej jag blir inte förvånad över att du fascineras av dem heller

En polare fick en gång ett uppblåsbart får med minst ett hål, det är det närmaste jag kommit det hela. Jag kan nog inte förstå vad det är för fel på handen i det här fallet? Hade det varit något som på allvar påminde om en naken riktig kropp så kanske jag förstått bättre.
Citera
2006-08-26, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oskarr
Jag fick faktiskt en barbara på 18års dagen.. Var väl mest på skoj men när ja väl kom hem fuller å sugen på natten efter lite fest så blåste ja faktiskt upp den å provkörde, hehe.. Det vart bara den gången å aldrig mer, inget ja rekommenderar.. Men står för att ja gjort de.. Ngn mer??

samma här.. morsan hade blåst upp henne åt mig och bäddat ner henne i sängen för å jävlas med mig, men jag var kåt som fan när jag kom hem efter att precis ha blivit nobbad av bruden jag hånglat med hela kvällen (kärringen hade mens.. OCH!?!?) så jag tänkte att "Vafan! man ska inte dö nyfiken!" å körde på.. dessvärre var det ingen höjdare och dockan hade hårda plastkanter typ som skavde fett mkt... så hon tar fan priset som det (näst) sämsta ligget jag någonsin haft...
Citera
2006-08-26, 23:20
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slalompjäxa
samma här.. morsan hade blåst upp henne åt mig och bäddat ner henne i sängen för å jävlas med mig, men jag var kåt som fan när jag kom hem efter att precis ha blivit nobbad av bruden jag hånglat med hela kvällen (kärringen hade mens.. OCH!?!?) så jag tänkte att "Vafan! man ska inte dö nyfiken!" å körde på.. dessvärre var det ingen höjdare och dockan hade hårda plastkanter typ som skavde fett mkt... så hon tar fan priset som det (näst) sämsta ligget jag någonsin haft...

Vänta lite här nu. Det här känner jag igen som om det vore igår. Dennis, är det du?
Citera
2006-08-27, 09:47
Medlem
Rigor Mortiss avatar
Sådan här dockor kan användas för allt möjligt, både oskyldigt och mer pervo-relaterat. Polaren var på Kanarieöarna där ett sällskap med ap-raka norrmän hade en Barbara som badleksak i poolen. Hotellpersonalen blev lite sura på det, men det sket norrmännen blankt i....

En lite mer seriös och obehaglig erfarenhet hade min far för ett tiotal år sen. Han har i alla år vandrat mycket i skogen och en dag hittade han en Barbara i en glänta. Den var helt strimlad och det syntes att någon gjort det systematiskt med kniv. Han tyckte det var kymigt men tänkte väl inte så mycket mer på det just då. Året därpå var han och vandrade i samma område och hittar en docka till!!!! Strimlad på samma sätt.... Vad jag vet har han inte vandrat där sen dess.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in