2025-03-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsezizzaren
Omöjligt att se pricken
Zooma in och kan fortfarande inte se den
Citera
2025-03-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacking
Zooma in och kan fortfarande inte se den
Väntar fortfarande på jämförelsen som du gjorde på R och E. Kan du inte ta o göra en på E och E
Citera
2025-03-09, 23:57
Medlem
Citat:
Väntar fortfarande på jämförelsen som du gjorde på R och E. Kan du inte ta o göra en på E och E
Ögonbrynen, svarta pricken. Du förnekar inte R och han i musikvideon inte liknar varandra.
Citera
2025-03-09, 23:57
Medlem
Citat:
Säg E riktiga namn då
Citera
2025-03-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ögonbrynen, svarta pricken. Du förnekar inte R och han i musikvideon inte liknar varandra.
Men du verkar inte förstå att han jag taggat är ju han på musikvideo. Det är okej att ha fel ibland<3 ingen fara men stå för att du har fel
Citera
2025-03-09, 23:59
Medlem
Citat:
Men du verkar inte förstå att han jag taggat är ju han på musikvideo. Det är okej att ha fel ibland<3 ingen fara men stå för att du har fel
Svarta pricken och ögonbrynen 🤣
Citera
2025-03-10, 00:51
Medlem
Snubben var oskyldig. Bara smutsigt att fortsätta pusha på att han var skyldig. Är alla som följer Thrife och Haval legitima måltavlor? Vad röker ni? Sjuka individer det finns här.
Citera
2025-03-10, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Snubben var oskyldig. Bara smutsigt att fortsätta pusha på att han var skyldig. Är alla som följer Thrife och Haval legitima måltavlor? Vad röker ni? Sjuka individer det finns här.
nej det är dom inte, det är bara han lacking som av nån skum anledning vill smutskasta R som säger de
Citera
2025-03-10, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Antar att mördaren inte agerar i ett vakum helt själv. Så man behöver trycka till hela miljön bakom en sån här idiot för att få effekt. Inte bara mördaren själv som ska sitta 30 år och sen utvisas utan miljön som givit uppdraget osv..naturligtvis svårt att bevisa direkt men i sånna här sammanhang borde det finnas RICOliknande lagar. Alla som bidragit till mord ska dömas hårt helt enkelt.

Framförallt bossarna som sitter och räknar sina pengar utomlands. Deras namn och identiteter är ju kända, men de gömmer sig (för att i bästa fall få leva några år till innan de också blir skjutna). Det skulle behövas en Carl Hamilton som kunde ta en sväng runt Medelhavet och utföra några väl valda nålsticksoperationer.
Citera
2025-03-10, 08:48
Medlem
Citat:
Han följde massor av Foxtrot, Fruängen/FST konton så klart han var kopplad på något sätt. Men kan inte hitta hans konto längre eftersom att han säker blev avslöjad att han följde dem. Du sa även han aldrig hade orten stil i dina tidigare inlägg men han har det tydligt i hans Insta profilbild.

https://gofile.io/d/ozL4te

Så att du följer några konton på instagram betyder det att du är kriminell? Be so fucking for real
Citera
2025-03-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Som sagt, det spelar ingen roll om de var de tilltänkta måltavlorna eller ej. Attackan var de facto riktad mot en kriminell gruppering med bevisat dödligt våldskapital. Därför har domstolen förmodligen bestämt att häktningsframställan skall vara belagd med sekretess.
Japp, och det stärker min poäng att dessa herrar var kriminella.
Senast redigerad av Karlhakansson 2025-03-10 kl. 15:28.
Citera
2025-03-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Japp, och det stärker min poäng att dessa herrar var kriminella.

Visst, en slumpmässig åsikt på internet...

Överraska mig. Låt mig få se det där orubbliga bevisen som omkullkastar allt rationellt tänkande att det här var en tvättäkta skurk. Eller ska vi bara fortsätta med fler svamlande försök med lösa antaganden utan att ha något substantiellt att backa upp det med? Nästa gång du skriver, bevisa det du skriver eller börja åtminstone din mening med "Mitt svammel handlar om.."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in