2025-03-07, 18:13
Medlem
Tydligen är BO George Chahos kusin. Han har lagt upp i stories nu.
@georgechaho på insta
Citera
2025-03-07, 18:38
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb165
Vet inte om jag ser rätt eller fel men i samband med att detta skedde i Fruängen så har det också dykt upp en rappare vid namnet "BB29", varav han är från Fruängen. I hans musikvideo som släpptes i januari syns en ung halvt-maskerad pojke i bakgrunden. Jag vet inte om det är BO, men att pojken där liknar honom väldigt mycket om man tittar på ögonen och håret. BB29 hyller även den avlidne rappartisten "Adouli", varav hans förnamn är inklistrat på en av tröjorna som hålls upp i videon.

Pojken syns runt 1:48 - 1:50 sekunder: https://youtu.be/uXGNJZFg5aQ?si=lyZiJ6kzwdCbsvcv

Du kan verkligen, inte på något sätt, få det där till att det skulle kunna vara Rio. Det kan vara precis vilken kille som helst mellan 13 och 20.
Citera
2025-03-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clouse28
känner du dem , nej. Då kan du inte yttra dig på vilket sätt som helst , och du gjorde bort dig för FST står inte för Fruängen det står för Farsta. Plus så hade dem inget med kriminalitet och göra punkt slut
Inte jag som skrev om FST, dom hade visst med kriminalitet att göra punkt slut.
Citera
2025-03-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Men var offret måltavla eller någon i hans sällskap?
Alla 4 var måltavlor.
Citera
2025-03-07, 19:02
Medlem
RinkebyParadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturmuntrang
Tydligen är BO George Chahos kusin. Han har lagt upp i stories nu.
@georgechaho på insta
Är detta någon form av "kändis"?
Citera
2025-03-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RinkebyParadiso
Är detta någon form av "kändis"?

Det skulle jag kanske inte direkt säga.
Typ influenser som lägger upp roliga klipp ibland.

Han är socionom och verkar väldigt städad, så tänkte att det kanske innebär att BO är detsamma, annars hade han (George) nog inte delat det så publikt som han gjorde nu.
Citera
2025-03-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demented
Han hade invandrarbakgrund men rätt många av våra livsstilskriminella är andra generationens invandrare numer. Nu säger jag inte att just den gossen var kriminell för så verkar inte vara fallet.
Tycker du skriver att han borde ha deporterats, för han kunde vara skytten nästa gång. I alla fall både mamma och mormor födda i Sverige.
Citera
2025-03-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Inte jag som skrev om FST, dom hade visst med kriminalitet att göra punkt slut.
va tyst bara, dem hade inte alls det , bara för man syns på en musikvideo så betyder de inte att man har det , känner du honom nej
Citera
2025-03-07, 23:20
Medlem
Julskinkatos avatar
Antar att mördaren inte agerar i ett vakum helt själv. Så man behöver trycka till hela miljön bakom en sån här idiot för att få effekt. Inte bara mördaren själv som ska sitta 30 år och sen utvisas utan miljön som givit uppdraget osv..naturligtvis svårt att bevisa direkt men i sånna här sammanhang borde det finnas RICOliknande lagar. Alla som bidragit till mord ska dömas hårt helt enkelt.
Citera
2025-03-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Alla 4 var måltavlor.
är detta BOs insta? @___riobeay
Citera
2025-03-08, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
är detta BOs insta? @___riobeay
ja
Citera
2025-03-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clouse28
va tyst bara, dem hade inte alls det , bara för man syns på en musikvideo så betyder de inte att man har det , känner du honom nej
Haha om man syns i en musikvideo med gäng kriminella och vapen har man med kriminalitet att göra.

Men du känner honom menar du, Han var bara en oskyldig liten pojke på fel plats eller?
Senast redigerad av Karlhakansson 2025-03-08 kl. 09:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in