2025-03-02, 20:49
Medlem
radarpars avatar
Det de håller på med nu leder förhoppningsvis till oreparerbara skador som hindrar deras globala inflytande och makt för gott. Och Sverige med flera västländer lär sig förhoppningsvis att inte slicka maktens röv och tillåta en liknande maktställning för en enskild nation i framtiden.
Citera
2025-03-02, 20:52
Medlem
Svensklistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radarpar
Det de håller på med nu leder förhoppningsvis till oreparerbara skador som hindrar deras globala inflytande och makt för gott. Och Sverige med flera västländer lär sig förhoppningsvis att inte slicka maktens röv och tillåta en liknande maktställning för en enskild nation i framtiden.
Om det nu blir någon framtid för Europa, vi verkar rätt oeniga just nu.

Jag tror EU behöver kunna säga till om saker som en enda stor entitet om vi ska bli tagna på allvar
Citera
2025-03-02, 20:52
Avslutad
Kanske bland västerländska liberaler, såna som vill sprida HBTQ, den "västerländska modellen" och sådant till alla världens hörn trots att det får omvärlden att hata oss, feminister, NATO-fanatiker, globalister och klimathysteriker osv. Såna som fortfarande ser Biden som en "klipsk och skarp ledare" och gillar de amerikanska Demokkkraterna.

Resten av världen inklusive västerlänningar med någon form av tankeverksamhet är nog rätt positiva till utvecklingen och ser fram emot en stabilare värld, ett stabilare och fredligt Europa och sänkta risker för ett tredje världskrig i denna tidsålder.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-03-02 kl. 20:55.
Citera
2025-03-02, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Kanske bland västerländska liberaler, såna som vill sprida HBTQ, den "västerländska modellen" och sådant till alla världens hörn trots att det får omvärlden att hata oss, feminister, NATO-fanatiker, globalister och klimathysteriker osv. Såna som fortfarande ser Biden som en "klipsk och skarp ledare" och gillar de amerikanska Demokkkraterna.

Resten av världen inklusive västerlänningar med någon form av tankeverksamhet är nog rätt positiva till utvecklingen och ser fram emot en stabilare värld, ett stabilare och fredligt Europa och sänkta risker för ett tredje världskrig i denna tidsålder.
Aha? Du tänker att världen blir stabilare och fredligare när Nato havererar samtidigt som Medvedev dagligen sitter och runktwittrar om att atombomba Europas huvudstäder?
Jag tror att jag betackar mig för en sådan stabilitet.
Citera
2025-03-02, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Aha? Du tänker att världen blir stabilare och fredligare när Nato havererar samtidigt som Medveded dagligen sitter och runktwittrar om att atombomba Europas huvudstäder?
Jag tror att jag betackar mig för en sådan stabilitet.

Tror du behöver komma ut och röra vid gräs min vän, oroa dig inte, våren ligger runt hörnet.
Allt kommer blir bra till slut. Jag lovar.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-03-02 kl. 21:08.
Citera
2025-03-02, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Så nu hatar vi även USA, utöver Ryssland, Kina, Indien, Iran och hela världen…

Men tänk om det är Europa som har fel?

Jaa tänk att även en liten nolla som du har rätt att säga sin åsikt. Ha bild på en mördare och snacka skit om Europa varje dag?

Varför flyttar inte du till Ryssland eller Nordkorea? Du passar kanske bättre där. Jävla horunge
Citera
2025-03-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.

Så jag ser inget förlorat "USA rykte", tvärtom.
Självklart . . . om man är blind ser man ju knappast någonting.
Citera
2025-03-02, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emtor
Självklart . . . om man är blind ser man ju knappast någonting.

Berätta o du som ser!
Citera
2025-03-02, 21:17
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Europa står upp för evigt krig just nu. Ser ingen medmänsklighet i det. Rättshaverism är nog inte vägen framåt i den här situationen.

Du är ett troll. Flytta ifrån EU och bry dig om dina diktaturstater istället. Smuts!
Citera
Medlem
Att FB är till 99% befolkad ut av ryssrunkare visste jag, så jag förvånas inte ett dugg att ni också är Trumprunkare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Jag har faktiskt bojkottat McDonalds sedan 2013.

Man kanske skulle tänka om nu när det tydligen blivit mainstream att bojkotta detta företag ?

En sak är säker man blir aldrig en vinnare genom att följa fårskocken.

Du kommer definitivt att bli en vinnare när du kan se dig själv i spegeln och inse att du gjorde vad du kunde med dina begränsade resurser för att inte stödja USA:s allians med Ryssland.
Citera
2025-03-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Berätta o du som ser!
Pärlor för svin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto