2026-02-19, 11:58
Medlem
19xs avatar
Vissa kvinnor gillar ju att ge oralsex och vissa inte vill man bli avsugen så får man ju fråga om det eller prata om det och fråga varför hon inte vill fatta inte själv hur man inte kan prata om det om man nu vill en bj och det är viktigt ta upp det då
Citera
2026-02-19, 12:33
Medlem
Är man tänd på någon så vill man ge oralsex också, enough said.
Citera
2026-02-20, 05:50
Medlem
Ett sådant förhållande blir; iaf för mig,j ett väldigt kort förhållande! Speciellt om man letar efter någon som man vill dela sitt liv med! Om kvinnan vägrar att ge oralsex så skulle jag lugnt och stilla förklarat för henne att jag har tänkt att bli avsugen både 2 och 3 och 100 ggr till! Och någon jävla otrohet å sån skit orkar jag inte med så..Tackar du Nej..så Tackar jag för tiden och du vet vart dörren är !
Citera
2026-03-01, 21:21
Medlem
Vi är alla olika och jag tror att du behöver förstå vad du vill ha för sexuell relation med henne du träffar och kommunicerar det tydligt. Och förstå henne såklart. För jag läser att du är missnöjd med uteblivna BJs och jag tolkar det som att ni/ du behöver prata om ert sex och vad ni önskar få ut av det.

Kommunikation är A och O, då får du också förhoppningsvis A och O utöver F

Edit: Missade att svara på din generella fråga och jag tror att det finns lika många tjejer som ger BJs som tjejer som inte ger.
Senast redigerad av Yolo-grandpa 2026-03-01 kl. 22:02.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in