Citat:
Ursprungligen postat av
skaladlok
Lika kul som vanligt. Måste man upprepa alla dubbelnamn hela tiden det är fan tortyr.
Kommentatorer verkar njuta av att uttala de norska dubbelnamnen, även i skidskytte. Otroligt tröttsamt men dom får kanske betalt per ord. Välj ett efternamn. Utländska åkare ska enbart benämnas med efternamn, till skillnad från de svenska.