2025-03-01, 14:56
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Ja, femmilen i Planica var hans första ( 10:e plats då)

I övrigt har han åkt sprint, teamsprint och stafetter.

Han får nog mer chanser i distanserna!
Han verkar helt klart ha kapaciteten till det.
Musgrave. Ge inte upp!
Citera
2025-03-01, 14:56
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Dela på sorgen så den blir lättare att bära
Delad sorg är dubbel sorg
Citera
2025-03-01, 14:56
  #267
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Lika kul som vanligt. Måste man upprepa alla dubbelnamn hela tiden det är fan tortyr.
Kommentatorer verkar njuta av att uttala de norska dubbelnamnen, även i skidskytte. Otroligt tröttsamt men dom får kanske betalt per ord. Välj ett efternamn. Utländska åkare ska enbart benämnas med efternamn, till skillnad från de svenska.
Citera
2025-03-01, 14:56
  #268
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ja det här var en dåligt investerad timme av sitt liv man aldrig får tillbaka.

Att man aldrig lär sig, lätt bana och masstart = norskt trams.
Citera
2025-03-01, 14:57
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Att man aldrig lär sig, lätt bana och masstart = norskt trams.
Och svårare bana=andra norrmän.
Citera
2025-03-01, 14:58
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Blir mute imorgon.

Kolla på engelska kommentatorer!
Dom är inte lika blåögda heller!
Citera
2025-03-01, 14:58
  #271
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Eller Anger och Grott-Kikki, tänk vilka jättar de hade kunnat avla fram.

Jaha du tänkte sex
Citera
2025-03-01, 14:59
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Och svårare bana=andra norrmän.

..och intervallstart..mera norrmän.
Citera
2025-03-01, 14:59
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jaha du tänkte sex
Kicki har inte sex
Citera
2025-03-01, 14:59
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kommentatorer verkar njuta av att uttala de norska dubbelnamnen, även i skidskytte. Otroligt tröttsamt men dom får kanske betalt per ord. Välj ett efternamn. Utländska åkare ska enbart benämnas med efternamn, till skillnad från de svenska.
Ja det är löjligt och irriterande. En gång är okej vid start eller målgång.
Citera
2025-03-01, 15:00
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Kolla på engelska kommentatorer!
Dom är inte lika blåögda heller!
Eurosport?
Citera
2025-03-01, 15:01
  #276
Medlem
Så länge Kläbo enbart beundras av folk o helst media, så kommer ingen att kunna hitta ett vinnande recept mot han.
Att göra nåt annorlunda rent taktiskt och åkmässigt i ett sånt här lopp.
Svenskarna kanske skulle ägna sig mera åt intervallträning istf mängdträning samt vara mindre på sociala medier och ragga likes o sånt.
De är ju väldigt måna om att prata mycket i TV, liksom..... Att formen är på topp o allt men efteråt så var det inte så bra.

I mästerskap är det pallplatser o helst guld som räknas. Allt annat är inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in