2025-03-01, 14:22
  #145
Medlem
bridgeblandnings avatar
Trist med bara 20 km istället för 30.
Citera
2025-03-01, 14:22
  #146
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad hände egentligen?

Jag missade det, såg bara att han bytte skidor, men han Burmanade sig väl i vanlig ordning och slogs med andra åkare i fältet.
Citera
2025-03-01, 14:22
  #147
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Fan vad man älskar reklam mitt under brinnande lopp! Helvete vad jag hatar Viaplay
NRK är utan reklam
Citera
2025-03-01, 14:23
  #148
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Finland gått på flaskan efter sprinten ser jag det
Citera
2025-03-01, 14:23
  #149
Medlem
Vinner Porris?
Citera
2025-03-01, 14:23
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Brinn i helvetet Viaplay med era jävla reklamer varannan minut.
Den dagen ni går i konkurs blir det champagne.
Instämmer
Citera
2025-03-01, 14:23
  #151
Medlem
Även Poromaa omgliden utför. Ni som ser bra glid, var ser ni det? Förutom Nyænget…
Citera
2025-03-01, 14:23
  #152
Medlem
Skid och muskelbyte nu.
Key moments.
Citera
2025-03-01, 14:23
  #153
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Trist med bara 20 km istället för 30.

Fördelen är att det är bra tempo och rolig bana
Citera
2025-03-01, 14:23
  #154
Medlem
Addhocs avatar
Bra byten nu tack
Citera
2025-03-01, 14:24
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Fördelen är att det är bra tempo och rolig bana

Ja, håller med! Kalasbana.
Citera
2025-03-01, 14:24
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag missade det, såg bara att han bytte skidor, men han Burmanade sig väl i vanlig ordning och slogs med andra åkare i fältet.
Ramlade tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in