2025-03-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supportsverige
Vad är felet med att spela lite ”bloodmoney” på motståndarna? Vinst oavsett ju

Exakt, en lax för en vinst hade jag gärna uppenbarligen vaskat medans med feta odds på en motståndare som har dunderform så får man iaf lite pengar om det inte går hem. Win-win.
Sen gick jag in i han lite jag tror han tog illa upp.
2025-03-02, 18:14
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supportsverige
Vad är felet med att spela lite ”bloodmoney” på motståndarna? Vinst oavsett ju

Snubben sitter är glad över sin vinst samtidigt som Finlandsfärjan åkte ut. Bra supporterskap.
2025-03-02, 18:18
Medlem
mishimas avatar
Måste få upp bollen snabbare i andra.
2025-03-02, 18:18
Medlem
Addhocs avatar
Läste att oavgjorda resultat, tillika samma slutpoäng i gruppen INTE avgörs med straffläggning som annars är brukligt i cup-sammanhang. Stämmer det!?
2025-03-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Läste att oavgjorda resultat, tillika samma slutpoäng i gruppen INTE avgörs med straffläggning som annars är brukligt i cup-sammanhang. Stämmer det!?

Stämmer FairPlay poäng avgör. Dvs gula och röda kort totalt sett.
2025-03-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Snubben sitter är glad över sin vinst samtidigt som Finlandsfärjan åkte ut. Bra supporterskap.

Om du tolkar "torka tårarna med tusenlappar" är att va glad får stå för dig.
Jag är mer intresserad över ditt "supporterskap" det va därför jag skrev jag försökte läsa dina senaste inlägg men efter 200 stycken så är det inte tydligt. Förstår du?
2025-03-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Om du tolkar "torka tårarna med tusenlappar" är att va glad får stå för dig.
Jag är mer intresserad över ditt "supporterskap" det va därför jag skrev jag försökte läsa dina senaste inlägg men efter 200 stycken så är det inte tydligt. Förstår du?

Djurgården och Öster.
2025-03-02, 18:22
Medlem
Citat:
Djurgården och Öster.

Är du rädd eller?
2025-03-02, 18:22
Medlem
Citat:

Citat:

Därför går MFF vidare på kryss.
2025-03-02, 18:27
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Haha då förstår man varför VSK fick sex gula kort i förra matchen mot självaste Utsikten som dessutom var det motståndet som utdelade mest efterslängar och tjuvnyp av alla motståndarlag
Man satt och undrade under matchens gång var fan alla kort kom ifrån men det förklarades nu.

Det ska alltså inte vara fair play gällande vilka som presterar bäst resultat på planen. Jag fattar👍

Edit;
Två lag har presterat likvärdigt fram till den avgörande matchen dem emellan.
Det ena laget (storklubben) har hemmamatch och går vidare från gruppen på ett oavgjort resultat.
Det andra laget med samma poäng har bortamatch men får inte gå vidare ur gruppen utan att vinna. Och ges heller inte möjlighet att sättas på prov genom straffläggning.
Senast redigerad av Addhoc 2025-03-02 kl. 18:38.
2025-03-02, 18:44
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Haha då förstår man varför VSK fick sex gula kort i förra matchen mot självaste Utsikten som dessutom var det motståndet som utdelade mest efterslängar och tjuvnyp av alla motståndarlag
Man satt och undrade under matchens gång var fan alla kort kom ifrån men det förklarades nu.

Det ska alltså inte vara fair play gällande vilka som presterar bäst resultat på planen. Jag fattar👍

Edit;
Två lag har presterat likvärdigt fram till den avgörande matchen dem emellan.
Det ena laget (storklubben) har hemmamatch och går vidare från gruppen på ett oavgjort resultat.
Det andra laget med samma poäng har bortamatch men får inte gå vidare ur gruppen utan att vinna. Och ges heller inte möjlighet att sättas på prov genom straffläggning.

Fast du kan inte ha straffläggning i reglerna eftersom det inte är säkert att lagen som gör upp om att gå vidare möts. Förutsättningarna var klara innan gruppspelet började.
2025-03-02, 18:44
Medlem
Citat:

Vilka gruppspel i cuper avgörs på det sättet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in