2025-05-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Skulle kunna vara eftersom dom varit på tapeten. Efter oprovocerat våld. Men deras syfte är väl att sprida våldet via stream. Tror nog polisen har stenhård koll på dessa. Efter tre knivhuggningar bara i Sverige. Så det borde väl framkommit. Men visst något psykfall inspirerande av sekten. Eller någon mindre dispyt. Och någon ballade ur fullständigt. Alternativt något psykfall som psykat ur. Eller någon som psykat ur på knark. Hänger väldigt mycket pundare på Tallvägen. Där T även bodde. Någon som varit vaken och väck på knark i dagar. Kan få för sig exakt vad som helst. Eller var det någon pundare som för sig att robba honom. Men möttes av motstånd och allt gick överstyr. Sitter här och spekulerar och killgissar vilt nu. Men det finns Garanterat flertalet personer som vet exakt vad som hänt. Och någon borde väl hört på ryktesvägen. Och snacket borde gå här och var. Men mycket tyst.

Vad jag vet om sekten är ju att dom filmar och vill synas. Och vad jag vet finns det ingen film som spridits på detta??! Men det kan ju vara någon misslyckad som inte lyckades filma 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-05-22, 12:11
Medlem
askestatarzans avatar
[quote=Trasd0ckan1|91893716]
Vadå ven visst? Hur ska man kunna lista ut namnet när du bara skrivit massa ******* 😅
[/QUOTE

*=ika** *=nder**
Citera
2025-05-22, 12:12
Medlem
askestatarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasd0ckan1
Vadå ven visst? Hur ska man kunna lista ut namnet när du bara skrivit massa ******* 😅
Ganska lätt med lite fantasi!
Citera
2025-05-22, 18:15
Medlem
[quote=askestatarzan|91966292]
Citat:
Ursprungligen postat av Trasd0ckan1
[/QUOTE

*=ika** *=nder**

Finns ingen med det namnet på Stamvägen.
Citera
2025-05-22, 20:15
Medlem
Kunglouie1s avatar
[quote=Megliore|91969671]
Citat:
Ursprungligen postat av askestatarzan

Finns ingen med det namnet på Stamvägen.

Bara jag som fortfarande inte förstår namnet? 🤔😅 Finns namnet någonstans på skytten då annars?
Citera
2025-05-22, 21:07
Medlem
[quote=Kunglouie1|91971076]
Citat:
Ursprungligen postat av Megliore

Bara jag som fortfarande inte förstår namnet? 🤔😅 Finns namnet någonstans på skytten då annars?

Mik*el *ndersson finns inte i stan förutom Åsgatan. På Stamvägen finns en som heter så i mellannamn men med ett annat förnamn.

Fått känslan av att personen som delat namnet är ett troll och kommer behandla hen som ett troll tills hen faktiskt har något konkret med belägg att dela med sig av
Citera
2025-05-22, 22:34
Medlem
Kunglouie1s avatar
[quote=Megliore|91971858]
Citat:
Ursprungligen postat av Kunglouie1

Mik*el *ndersson finns inte i stan förutom Åsgatan. På Stamvägen finns en som heter så i mellannamn men med ett annat förnamn.

Fått känslan av att personen som delat namnet är ett troll och kommer behandla hen som ett troll tills hen faktiskt har något konkret med belägg att dela med sig av

Aha. Nu hänger jag med mer på namnet. Fullt förståelse för det faktiskt 👌 Har du något belägg för det namnet du delat Tarzan?
Citera
2025-05-23, 12:26
Medlem
Farliga-Farans avatar
[quote=Megliore|91971858]
Citat:

Det går inte att få ihop det namnet av de bokstäver och asterisker som postats. Ett troll.
Citera
2025-05-23, 15:26
Medlem
Kunglouie1s avatar
Trevligt att trolla med ett mord misstänkt GM namn.....
Citera
2025-05-24, 17:50
Medlem
askestatarzans avatar
[quote=Kunglouie1|91973132]
Citat:
Ursprungligen postat av Megliore

Aha. Nu hänger jag med mer på namnet. Fullt förståelse för det faktiskt 👌 Har du något belägg för det namnet du delat Tarzan?
Är det namnet som kom upp dagen efter knivskärningen,vet en som ringt och anmält att det var han.men som sagt:ett rykte.
Citera
2025-06-02, 07:31
Medlem
askestatarzans avatar
[quote=askestatarzan|91990366]
Citat:

Är det namnet som kom upp dagen efter knivskärningen,vet en som ringt och anmält att det var han.men som sagt:ett rykte.
Vet att namnet kom upp tidigt,vet att en person ringt polisen om detta.
Citera
2025-06-02, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diana2020
Vad jag vet om sekten är ju att dom filmar och vill synas. Och vad jag vet finns det ingen film som spridits på detta??! Men det kan ju vara någon misslyckad som inte lyckades filma 🤷🏼‍♀️
Ja, eller någon inspirerad av sektens våld. Dom har uppmärksammats mycket i svensk media den senaste tiden. Låter långsökt men vem vet. Finns gott om dårar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in