2025-02-28, 15:15
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Det går inte enligt Thailändsk lag. Utlänningar kan i princip inte äga mark.

Mer svammel att komma med?

Hänvisar till mitt tidigare inlägg eftersom du är cp skadad. Det är inte jag som sagt det utan de står i media din kroknäsa.

https://www.nationthailand.com/news/tourism/40046434
Här tex att de sprids rykten o sociala medier sen finns de ännu mer där de är rykten att de får köpa bostäder/får bostäder
Citera
2025-02-28, 15:31
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Flera exempel på varför restauranger sätter upp skyltar med "No Israelis" är att de kommer i stora grupper, 5-10 pers och beställer en liten tallrik pommes eller nåt, sedan har de med sig streetfood och käkar, så att de har nånstans att sitta. Sitter länge också och tar upp plats och tid och förlorad inkomst för ägaren.

Beställer en flaska vatten och ockuperar biljardborden hela kvällen.

Går till grannhotellet som har pool och gym och använder det utan tillåtelse, i grupper.

Ett svin i trafiken är ett bra exempel på deras attityd:
https://youtube.com/shorts/NRRT8ERzg...fdD3zyyqbaERSV

Fyll gärna på.

Såhär såg det ut på Cypern tidigt 2000-tal också. Samma typ av beteenden. Vid två tillfällen samma sommar hade jag två anställda tjejer som blev förföljda och omringade av grupper med unga män från just Israel som inte ville släppa iväg tjejerna utan att känna lite först. J*vla svin rent ut sagt. De vågade sig inte in på "våra" hotell då vi hade bra kontakter med ägarna som hade bra och vältränade vakter. Cyprioterna generellt gillade inte Israeler. Inte lika illa som Turkar men inte långt ifrån heller. Cyprioterna är riktigt hårdnackade det får man säga.

Mvh
Citera
2025-02-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Tunnelbyggandet är ju ett konstigt inslag, och det skedde ju också relativt nyligen i NY, där de hittade tunnlar under en synagoga... Väl inne i tunneln så hittade man blodiga madrasser, blodet var precis där underlivet på än människa ligger...

Det är en extremt sjuk kult, judendomen, och vi goyim får absolut inte ha någon insyn i vad de håller på med, för jag tror att historien upprepar sig då. Vilket den har gjort mången gånger tidigare.

Hur kan detta stå oemotsagt?
Källa på ditt påstående?
Citera
2025-02-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yimTLGT
Hur kan detta stå oemotsagt?
Källa på ditt påstående?

https://www.youtube.com/shorts/2d_uD_1xccg

Här en shorts på det, men det finns video inuti tunneln med, sök.
Citera
2025-02-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hänvisar till mitt tidigare inlägg eftersom du är cp skadad. Det är inte jag som sagt det utan de står i media din kroknäsa.

Här tex att de sprids rykten o sociala medier sen finns de ännu mer där de är rykten att de får köpa bostäder/får bostäder

Köpa mark och köpa bostäder är inte samma sak dummer… är helt omöjligt att som utländsk privatperson friköpa mark i Thailand likt det man gör i Sverige. Märks att delforumet nu är fyllt med newfags som aldrig rest hit
Senast redigerad av Fishy75 2025-02-28 kl. 17:09.
Citera
2025-02-28, 17:35
Medlem
Ilimitados avatar
Vad är det med judar och tunnlar?
Citera
2025-02-28, 23:13
Medlem
Japhys avatar
Varför bygger de tunnlar? Vad döljer de därnere? Droger? Kidnappade barn? Vad pågår? Känns ju jävligt suspekt.
Citera
2025-03-01, 00:58
Medlem
Citat:

Ja, fast som står i media stämmer inte. Dom får inte köpa bostäder.

Och kroknäsa, det är det nog du som är. Och CP, det är ju du som postade här att det "ryktas att judarna skulle få äga land där"

Själv brukar jag förlita mig på fakta, och inte tro på massa rykten.
Senast redigerad av AlexxxZ 2025-03-01 kl. 01:24.
Citera
2025-03-01, 10:19
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ja, fast som står i media stämmer inte. Dom får inte köpa bostäder.

Och kroknäsa, det är det nog du som är. Och CP, det är ju du som postade här att det "ryktas att judarna skulle få äga land där"

Själv brukar jag förlita mig på fakta, och inte tro på massa rykten.

Ts gjorde tråden för att efterfråga om folk hört talas om ryktena och jag svarade ja. Kroknäsor och cp skadade som du brukar oftast ha svårt att förstå trådskapare och försöker förmedla sin egna dynga.
Citera
2025-03-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ts gjorde tråden för att efterfråga om folk hört talas om ryktena och jag svarade ja. Kroknäsor och cp skadade som du brukar oftast ha svårt att förstå trådskapare och försöker förmedla sin egna dynga.

Jag förmedlar bara verkligheten medans många andra i tråden verkar tro helt och hållet på ryktena
Citera
2025-03-01, 10:35
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Jag förmedlar bara verkligheten medans många andra i tråden verkar tro helt och hållet på ryktena

Ingen tror på ett skit, utan TS frågar om andra hört dessa rykten. Jag skickade länk på att jag hört och läst detta och att de står att de ju är rykten från sociala medier. Men såklart tar kroknäsor som du bara en defensiv position direkt utan att fatta innerbörden.
Citera
2025-03-01, 10:38
Medlem
Citat:
Ingen tror på ett skit, utan TS frågar om andra hört dessa rykten. Jag skickade länk på att jag hört och läst detta och att de står att de ju är rykten från sociala medier. Men såklart tar kroknäsor som du bara en defensiv position direkt utan att fatta innerbörden.

Eftersom det bara är rykten så är det ju bara att avfärda. Ta på er era foliehattar så kanske ni kan lugna ner er lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in