• 2
  • 3
2025-03-02, 12:04
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Hmm okej.

Personen skrev sitt sms-svar direkt när jag skickade ett meddelande..precis som att hon ville veta vad det gällde och tryckte på telefonsvararen.

Mest nyfiken, that's all
När det ringer kan man avvisa ett samtal och samtidigt skicka ett sms att man exempelvis ringer upp om en stund.
Citera
2025-03-02, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
När det ringer kan man avvisa ett samtal och samtidigt skicka ett sms att man exempelvis ringer upp om en stund.

Tack men det var inte vad vi skrev om.

Men nu vet jag att hon har inte gjort något manuellt speciellt riktat mot mig
Citera
2025-03-04, 11:52
Medlem
Flashback är otroligt, direkt antar folk att det är jag som gjort något, lite roligt ändå.

Men allt handlade om min partner som var ute hela natten och jag fick inte tag i hen. Hen påstår att mobilen laddat ur. Men borde det inte gå direkt till röstbrevlådan då?
Citera
2025-03-05, 01:05
Citat:
Ursprungligen postat av mockaruta
Flashback är otroligt, direkt antar folk att det är jag som gjort något, lite roligt ändå.

Men allt handlade om min partner som var ute hela natten och jag fick inte tag i hen. Hen påstår att mobilen laddat ur. Men borde det inte gå direkt till röstbrevlådan då?

Det går till röstbrevlådan om telefonen är urladdad. Är du blockad så får du samma resultat som om personen satt på flygläge, en signal sen bryts det.
Citera
2025-03-05, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeromoral
Det går till röstbrevlådan om telefonen är urladdad. Är du blockad så får du samma resultat som om personen satt på flygläge, en signal sen bryts det.

Hm okej! Men det var bara helt tyst, i säkert 30 sek, sen tutade det liksom tre gånger och sen bröts det. Vad kan det va? Eller kan det bara vara att mobilen faktiskt var urladdad?
Citera
2025-03-30, 01:38
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in