• 3
  • 4
2025-02-27, 05:55
Medlem
Nu verkade det ju vara upplagt för ett redigt knull utan större egen insats i alla fall. Men om du behöver droger för att dejta, oavsett vilka, har du nog en bit kvar innan du är mogen för sånt.

Det finns fortfarande hyggligt många normala kvinnor kvar därute och om de märker att du dragit i dig benso innan en dejt kommer de att dra pronto. Försök bara att vara dig själv.

Möjligen kan du sänka en pilsner eller två innan. Men att lukta öl är inte heller nåt framgångsrecept.
2025-02-27, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Har inte legat med tjej elr haft dejt på 5 år pga ångest problem osv, men nu ska ja träffa en snygg tjej o jag tänkte påverkar oxascand labidon mycket? Nej jag är ingen knarkare, nej jag tar inte benzo normalt, eller kan ja lika gärna ta nån öl innan?
Gör något oväntat istället och säg till henne att du är nervös. Pga av att hon är så jävla perfekt. Alla tjejer vill nog inte ha benzostinna alfabomber.
2025-02-27, 06:43
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Men nej gör det inte! Måste du eller kan du prata med en polare innan istället? Det är helt normalt att vara nervös innan!

Vad du vill få ut av mötet med tjejen? Vill du se om det kan bli något seriöst eller vill du bara ligga? Om du bara vill ligga så gör det du behöver antar jag, men vissa droger kan påverka potensen negativt som du säkert redan vet. Men vill du ha något seriöst så är risken stor att du skrämmer bort de vettiga och bara de trashiga trasiga blir kvar.

Vi tjejer är väldigt duktiga på att sniffa till oss sånt där, om någon är påverkad. Antingen har vi tidigare erfarenhet eller så får vi bara en dålig magkänsla som vi inte förstår var den kommer ifrån.

Det är inget fel att vara lite nervös innan, det viktigaste är hur man hanterar nervositeten. Om man kan ha lite självdistans till den eller vågar närma sig känslan. Du är bra som du är och en bra tjej kommer se det!

Ja, hellre en nervös kille med armbågarna uppe på bordet och som försöker dölja sin mun bakom händerna, än någon med öl och benso i sig. Klart bättre alla dagar i veckan. Gulligt.😸
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-02-27 kl. 06:48.
2025-02-27, 07:25
Medlem
Kosmos.s avatar
lugnande vill du inte ta.. påverkar libidon

och eftersom de flesta tinderdejter ställer upp med sex på första träffen(om man inte är helt tappad och spelar korten rätt) så undvik det.

Ta snarare något som ökar libido. Nervositet är bra i viss mån får dig mer på hugget. En seg, disträ, apatist kille är inget som får kvinnorna våta i trosan liksom...
Senast redigerad av Kosmos. 2025-02-27 kl. 07:27.
2025-02-27, 07:33
Medlem
Du kan ju ta en lägre dos, vet inte om du kan dela tabletten.

Gjorde själv så när jag inte dejtat på länge. Du behöver väl heller inte ligga på första dejten? Då är du mer redo andra dejten och behöver inte ta något för att slappna av.

För mig hjälpte det och har sedan fortsatt dejta utan överdriven nervositet.
2025-02-27, 08:45
Medlem
Försök inte fly från dina rädslor. Tjejen vill nog inte att du ska knarka. Var glad och kamratlig när ni ses, få henne att känna sig lugn och glad.
Tänk att ni är kompisar och ha kul.
2025-02-27, 08:59
Medlem
Ta bara inderal så märks inte din nervositet
2025-02-27, 09:59
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Har inte legat med tjej elr haft dejt på 5 år pga ångest problem osv, men nu ska ja träffa en snygg tjej o jag tänkte påverkar oxascand labidon mycket? Nej jag är ingen knarkare, nej jag tar inte benzo normalt, eller kan ja lika gärna ta nån öl innan?

Stackars tjej.
Ta hand om dina problem innan du utsätter en annan tjej för dig själv.

För att svara på din frågeställning: Ta en öl innan om du nu tvunget måste ha i dig något.
2025-02-27, 10:45
Moderator
Morfar-52s avatar
Inget ämne för detta delforum. Info om Oxascand finns i (FB) Sobril, Oxascand (oxazepam) vanliga frågor och svar. info om hur man dejtar finns i (FB) Relationer och samlevnad /låst
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in