2025-02-26, 11:45
Medlem
YuriOrlovs avatar
På Donald Trumps egna instagram ligger nu en AI video uppe föreställande ett "Trumpifierat Gaza" efter att presidenten tagit över landområdet och förvandlat det till sitt lyxmecka.

Vi ser stora guldstatuer på Trump, Elon som dansar i pengar, och Trump och Netanyahu i badbyxor sippanndes på drinkar.

Vad är dina tankar kring videon?
Citera
2025-02-26, 11:48
Avstängd
Severlohs avatar
Vill du dela med dig av den här videon?
Citera
2025-02-26, 12:33
Medlem
olcadans avatar
Visar bara hur psykiskt sjuk gubben är.
Citera
2025-02-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
På Donald Trumps egna instagram ligger nu en AI video uppe föreställande ett "Trumpifierat Gaza" efter att presidenten tagit över landområdet och förvandlat det till sitt lyxmecka.

Vi ser stora guldstatuer på Trump, Elon som dansar i pengar, och Trump och Netanyahu i badbyxor sippanndes på drinkar.

Vad är dina tankar kring videon?

Jag är för Trump när det gäller politik men när jag i morse såg videon på "Truth social" höll jag på att sätta kaffet i halsen. Fy fan en sån pekoral! Trump spm guldstaty på ett torg i Gaza...hahaha...hoppas det är ett skämt, men tror inte det.
Citera
2025-02-26, 12:37
Medlem
Robert_Goatses avatar
Här:

https://x.com/atrupar/status/1894616074861130182?s=46&t=jPXerNhva-K2N-Fg_njiNQ
Citera
2025-02-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olcadan
Visar bara hur psykiskt sjuk gubben är.

Nja. Knappast han som gjort videon. Troligtvis nån rövslickare som vill upp i karriären och fattar inte att han gjort bort sig. Hela USA kommer att skratta ut Trump nu.

Där ser man. Inga träd växer upp till himlen.
Citera
2025-02-26, 12:44
Medlem
okok1s avatar
Skillnad på satir och verklighet. Detta är uppenbart satir.
Citera
2025-02-26, 12:49
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Skillnad på satir och verklighet. Detta är uppenbart satir.

Så Trump har blivit någon slags Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Aha...fattade inte det. Händer det ofta eller var det bara här?
Citera
2025-02-26, 13:13
Avslutad
Lika smakfull som alltid.
Citera
2025-02-26, 13:23
Medlem
kalkryggars avatar
Det här är väl det enda bra som Trump gör. Han vill hjälpa till i kampen mot muslimska terrorister som bara lever för att utrota judar och i förlängningen alla som inte böjer sig för den sjuka religionen islam.

Förmodligen så är en viss del av hans motivation att bygga högen med dollars större större större... mer mer mer.

Men världen är verkligen i kris när det gäller muslimer och hur de bara vill döda dag efter dag. Det måste verkligen få ett slut.
Citera
2025-02-26, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det här är väl det enda bra som Trump gör. Han vill hjälpa till i kampen mot muslimska terrorister som bara lever för att utrota judar och i förlängningen alla som inte böjer sig för den sjuka religionen islam.

Förmodligen så är en viss del av hans motivation att bygga högen med dollars större större större... mer mer mer.

Men världen är verkligen i kris när det gäller muslimer och hur de bara vill döda dag efter dag. Det måste verkligen få ett slut.

Men lägg av.

Hur naiv är inte du? Jag säger inte att ena sidan är bättre än den andra men det judarna gör i Palestina är rakt av ett folkmord, om du tar bort religion och hur människor ser ut och tänker ENBART medmänskligt så är det en etnisk rensning som pågår som är nivå med förintelsen under andra världskriget.

Och nej, jag tänker inte gå in i en diskussion om muslimer eller judar har dödat mest utav vice versa men om man ser i detta fall vad judarna gör så är det ren galenskap att detta pågår fortfarande, sedan att Hamas var jävligt korkare och attackerade Israel den 8 oktober är en annan femma, de gjorde det garanterat 1000 gånger värre med den aktionen.

Sjuk video som Trump la ut och det är just varför jag älskar döden, om du så heter Trump och har 100 miljarder och ska bygga upp ett jävla nordkorea 2 stat i Gaza med massa statyer på dig själv eller heter Stefan och går på A-kassa i nån håla i Sverige så ska vi alla smaka på döden.

Trump är uppe i åldern, tror inte han får uppleva ens Gaza på det sättet han önskar. Tror planerna kommer läggas ner såfort han inte är president mer.
Citera
2025-02-26, 15:21
Medlem
proconsuls avatar
Han kallar sig kung nu och lägger ut bilder av sig själv med kungakrona på huvudet.
Han har uppenbarligen kapat förtöjningarna med verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in