Grafenoxiden skapar ett gränssnitt/uppkoppling, mot hjärnan.
En journalist på den systemkritiska tidningen Nya Tider redogjorde för lite över ett år sedan, hur en amerikansk-israelisk forskare (Friedman) vid Rockefellers eget universitet (med samma namn som industrifamiljen), sedan år 2010 har forskat just på mind control genom 5G-nätet, i kombination med grafenoxid i kroppen, som ansamlas i hjärnan.
I artikeln så gås det även igenom hur Rockefeller grundade WHO på 50-talet (40-talet?), och hur dom har donerat ofantliga mängder pengar till WHO, osv.
Märkligt att inte fler av altmedierna har skrivit om detta?
Ang specifikt för grafenoxiden och forskning kring mind control / 5G, se fr o m "
Vidare gick Latypova igenom..."
OBS artikeln ifråga är en s k
öppen artikel, och
EJ bakom en betalvägg, vilket är jättebra, med tanke på den otroligt viktiga informationen (och analysen) i artikeln.
https://www.nyatider.nu/vaccinkritiskt-seminarium-med-ledande-forskare-och-advokater-anordnades-i-riksdagen/
"
Vad dessutom (utöver grafenoxid)
eventuella nanochip och meterlånga fibrer som kanske kan fungera som förstärkande antenner gör i blodomloppet – tillsammans med 5G-näten (och 6G som kommer om 6 år) som rullades ut ganska exakt samtidigt som epidemin kom – skulle kunna åstadkomma inne i människor gällande att på massnivå sublimt och på undermedveten nivå eventuellt kunna kontrollera åsikter, känslor, ageranden och så vidare, behöver man inte ens äga en foliehatt för att inse."
Det värsta är att det verkar som att man t o m har hittat denna jävla grafenoxid (enligt olika influencers på Rumble och Odysse och Bitchute, och ev finns det även på Youtube) i bedövningssprutor för tandläkare.
Tandläkare köper ju sina sprutor/bedövning från de stora läkemedelsbolagen. Personligen har jag inte tagit en bedövningsspruta (eller öht tagit något som har med sprutor/intravenöst) sedan år 2015, i o m att jag inte litar på Big Pharma. Jag skulle inte ens ta någon medicin (t ex via tablettform) om det inte vore liv eller död, eller att jag är på väg att förlora synen, eller en kroppsdel eller något. Vi lever i farliga och märkliga tider just nu, med onda krafter vid maktens tron.