2025-03-02, 14:30
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Jag skrev :

Trumputin ljuger konstant. Han sade Zelensky hade 4% approval rating, har han backat från detta?

Då kanske du ska besvara det jag skrev och inte bara rapa rysk nazistpropaganda?
Nej varför tror du han ljuger?

Stödet för zelensky har minskat varje vecka sen kriget började gör en uträkning själv på nån procent i veckan. Landar väl runt 5 procent.

Med det sagt nu när jag svarat på dina frågor.

Varför anser du att mina frågor och funderingar som människa född i Sverige skulle vara ryssk propaganda?

Jag skrev:

"Men varför åkte Zelensky med löftet om att diskutera ett avtal om han ändå inte vill skriva ett avtal med Putin?

Det ör ju det Trump gått ut och sagt att Zelensky varit oärlig i diskussionerna gällande ett fredsavtal.

Väldigt tydligt att sades i live sändning tv liksom du kan själv kolla
."

Ingen propaganda utan jag undrar genuint?
Citera
2025-03-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
...

Du verkar inte kunna läsa?

Låt mig upprepa vad du citerade:

Det stämmer inte, dock stämmer det att Zelensky har 4% approval rating för det sade Trumputin.
Citera
Avstängd
LÄS vad jag skriver!
Sa ju precis att båda herrarna skulle offra hur många människor som helst medans de äter kaviar

Läs innan du skriver

Citat:
Och du tror inte Zelensky och hans grabbar sitter och frossar i sig massa god RYSK kaviar med alla miljarder euro och dollar av donationer som "försvunnit på vägen".

Vissa idioter i tråden behöver helt enkelt förstå att läget vore väldigt annorlunda om det inte var Europas korruptaste land som skall "försvaras".

Precis som Ryssland redan på förhand visste att dom kommer vinna kriget ifall dom startar det för ingen bryr sig tillräckligt för att offra sin egen säkerhet för Krim. Inte ens ukrainarna längre, därför dom flyr.
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han sa också att han skulle göra fred på 24 timmar efter att han tillträdde som president. Gjorde ha det? Enkel fråga bara ja eller nej.
Min tolkning är att han kunde göra det om zelenssky faktiskt ville ha fred.

Nu har Zelensky visat i live tv att han inte vill det liksom så för mig blir ditt resonerande aningen lustigt.
Citera
2025-03-02, 14:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
JD: "you're being ungrateful.... you haven't said thank you once in this entire meeting"

Zelinsky within 3 min of the meeting: "I'd like to thank the president."

Sen ska du nog läsa kommentardelen av din länk.
Citeria inte mitt i opch utan att återge sammanhanget om du nu inte vill köra propaganda.

Har du sett denna, 50 min
Här FOX den är mer lik den fulla oklippta men troligen inte ens denna är oklippt men i denna kan du se vart det spårar ur.
https://www.youtube.com/watch?v=CSe0ntgfpq4

Du törs inte se denna, varför?
Senast redigerad av ismx 2025-03-02 kl. 14:35.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
Offrat haha, han har blivit miljardär på detta!
Klart han gillar kriget.
Nej det stämmer inte. Zelensky sitter inte i något guldpalats, till skillnad från oligarkerna i diktaturen Ryssland. Zelensky är en man av folket, han besöker fronten och jobbar dag och natt med att hjälpa sitt land.

Han ser sliten ut, krig är tärande, åtminstonne om man bryr sig om sitt land och sina landsmän.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Nej varför tror du han ljuger?

Stödet för zelensky har minskat varje vecka sen kriget började gör en uträkning själv på nån procent i veckan. Landar väl runt 5 procent.

Zelensky har 63% approval rating från sitt folk. Dock har han 0% från Trumputin.

Fåntratt, vatnik. rysstroll!
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Trump har inte lämnat några som helst förslag på lösningar
om hur en säkerhetsgaranti skulle se ut
Nej Trump litar på att Putin lyder honom
Det Trump sa i tvn till Zelensky var att i ett fredsavtal är säkerhet den enkla biten och endast en liten del av avtalet.
Citera
Medlem
MyJustices avatar
Det fanns inte ett fredsavtal
Vad som fanns var ett kapitulations avtal där USA skulle få en saftig bit av kakan
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Du börjar bli lika ensam i tråden som dom få ukrainarna kvar vid fronten.
Precis som soldaterna flyr slagfältet så flyr dina allierade tråden.

Till och med dom som höll med dig för någon dag sedan skriver ju att det är dags du vaknar till verkligheten.

Så ensam som du är i tråden nu så börjar man tro att Ukraina börjar få slut på pengar för att betala er "informations-krigare".

Ännu ett ryssapologet-konto som bara "råkade" återaktiveras i denna tråd och du pratar om "informations-krigare"

Att ni i förlorarpacket ens orkar skämma ut er efter tre år av totala nederlag på flashback. Även i denna fråga är ni jubelidioter och förlorare. Det är helt uppenbart för hela omvärlden att Trump och JD Vance totalt skämde ut USA med sin oförmåga att agera diplomatiskt, statsamnnamässigt och värdigt vid ett statsbesök.
Citera
2025-03-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Trump sa öppet inför alla att säkerhet är enkelt att lösa det är typ 5% av avtalet.

Du frågor om det är är nägot Trump ljuger om?

Tolkar jag dig rätt?

Tror dubintr avtalet hade varit offentligt eller stt Zelensky hade gått ut med säkerhets garantierna för befolkning?

Jag fattar inte riktigt din fråga?

Jag bara undrar för att jag inte har sett ngt konkret om säkerhets garantierna. Det räcker inte att säga att dom finns, dom skall visas även för allmänheten.
Citera
2025-03-02, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han sa också att han skulle göra fred på 24 timmar efter att han tillträdde som president. Gjorde ha det? Enkel fråga bara ja eller nej.
Nej. Jag tror att Trump missbedömde Zelenskys vilja till fred. Trump utgick ifrån att den ledare vars land är krigshärjat, som har stora förluster av inhemska soldater, som har en stor del av befolkningen på flykt, som är underlägset det andra landet i konflikten - den ledaren skulle vara väldigt angelägen om fred. För att spara fler av sina landsmäns liv. Trump bedömde läget efter hur han själv skulle känna och agera. Zelensky är dock en annan sort. Han vill fortsätta kasta in fler ukrainare i köttkvarnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in