Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Varför inbillar du dig att USA kommer haverera? Dom sitter på tillräckligt mycket resurser för att vara helt egenförsörjda. Vilket dom blev förra gången Trump satt som president. Det är Europa som är påväg ner. Vi monterar ju för bövelen ner våran egen energiförsörjning! Men på något magiskt sätt ska vi sätta oss emot Ryssland? Jo tjena
Ja visst är det talande att du slänger dig med nyord som rysstroll och anti-vaxxare mot de som inte tycker som du. Du är inte ensam om att vara en totalitär galning. Det är tyvärr många där ute som mer än gärna skulle ställa upp på att terrorisera sina egna landsmän och kasta dom i fängelse med motiveringen att dom riskerar rikets säkerhet. Det är ju exakt ur samma playbook som varje jävla diktatur kört med sen tidens början. Du låter till och med mer totalitär än självaste Putin.
Jag är protektoristisk när det gäller mitt land, de som väljer att söndra, vilket du gör, förstår inte faran vi står inför. När jag säger att risken för krig mångdubblats menar jag det. Det du anser vara frihet är raka motsatsen. Jag vet att jag inte kommer att övertyga dig men just nu är du och dina gelikar den största faran mot det svenska samhället och måste hanteras omgående.
Att du jämför mig med Putin som de facto ligger bakom miljonregn människors död säger allt hur trasig din hjärna är. Du kommer inte vinna detta, majoriteten av oss tysta observatörer har tröttnat på er och inser arr det inte ör någon mening att diskuera med galningar utan att det är dags att göra något åt er.