2025-02-26, 22:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Ja det är ju en gradfråga. Yttrandefriheten ska inte vara absolut.

Jo, det ska den. Annars är det inte yttrandefrihet.
Citera
2025-02-26, 22:43
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulMardek
Tack och lov så lyssnar inte rätten på högerextremistiska hatare utan åtal kommer att väckas och följas av fällande dom. Hat mot transgenderpersoner som älskar barn är fruktansvärt.

Rättsväsendet kommer att hitta alla er hatare av transpersoner till slut. Ert hat har nått vägs ände, nu tar vi det via rätten. Er ska vi nog täppa till truten på.

Att transpersoner tycker om barn och att klä ut sig och leka med lite smek och hångel och sagoläsning är det bara trångsynta människor som inte tåler. Fy bubblan för antidemokratisk trångsynthet.

Högerextremister är mycket riktigt en liten minoritet SOM SKA FÅ SITT I DOMSTOL! Ert hat mot minoriteter är oacceptabelt. Vi möts i rätten.

Tänk om transen sitter och runkar i smyg samtidigt som han läser sina sagor för barnen ..är det ok tycker du?
Citera
2025-02-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Tänk om transen sitter och runkar i smyg samtidigt som han läser sina sagor för barnen ..är det ok tycker du?
Tror du måste läsa inlägget du citerar en gång till…
Citera
2025-02-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, det ska den. Annars är det inte yttrandefrihet.

Nej det ska den inte. Då hade det exempelvis varit ok att mordhota barn. Låter lite skevt eller?
Citera
2025-02-26, 23:06
Medlem
Förbannat tjat om en så kallad (!) ”yttrandefrihet” som vi inte har och vi kan skrota ordet!

Varenda en gång någon yttrar sig hetsar man en folkgrupp.

Vi har alltså ingen yttrandefrihet!
Citera
2025-02-26, 23:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Nej det ska den inte. Då hade det exempelvis varit ok att mordhota barn. Låter lite skevt eller?

Stor jävla skillnad på att mordhota någon och att skriva att dragqueens är äckliga.
Citera
2025-02-26, 23:17
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peanjo
Tror du måste läsa inlägget du citerar en gång till…

Jag ställde en fråga
Citera
2025-02-26, 23:55
Medlem
HMF är en jävla hittepå-lag som bör avskaffas.

Sorry, men transor är fan äckliga.
Citera
2025-02-26, 23:57
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Länka facebook posten istället så man själv kan skriva. Protip: man anvä der inte sitt riktiga namn online..

Protip, Facebook vet vem du är och kan självklart hjälpa polisen med din identitet trots dina hittepå alias. Är du född igår?
Citera
2025-02-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Jag ställde en fråga
Och frågan du ställde var sådan att jag är övertygad om att du missförstod den du citerade!
Citera
2025-02-27, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Får man inte tycka att bögerier är äckligt längre?

Vad är det för sjuk värld vi lever i? Jag finner bögerier som motbjudande. Det är en naturlig instinkt jag har. Skulle en bög göra närmanden mot mig hade han fått en smäll på käften.
Håller med. Svennebögen är avskyvärd och fasansfull.
Otroligt att man inte ska få finna bögerier motbjudande. Bland det absolut mest botten som producerats av sverige.
Citera
2025-02-27, 00:08
Medlem
Finns ingen yttrandefrihet om man inte ens får yttra sin ”kontroversiella” åsikt på internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in