• 2
  • 3
2025-02-27, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JossaNs
Efter henne? INGEN.
Innan henne? INGEN.

Anledningen till det är att JAG inte får göra abort, och eftersom jag enbart ville ligga med de andra kvinnorna och inte göra de gravida, så såg jag till att de inte blev det.
Hur gjorde du för att "se till" det då? Mördade dem efteråt? Misshandlade dem så grovt att de blev sterila? Låg du bara med 60+ kvinnor eller barn under 10?
Du va ju inte steril INNAN du gjorde ett barn så det måste ju vara något av ovanstående eller liknande som gjort att du kunnat "se till" så de inte blev gravida.

OnT så är det en hemsk historia,men om hon inte är dunderpsykopat så är det ju uppenbart en psykos hon fått.
Fy fan vad hemskt att hitta/ se en bebis som blivit kastad frånsett fönster
Citera
2025-02-27, 10:44
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Kanske. Men hon var väl där på språkresa? Känns som det är något som är överrepresenterat bland vita.

Eller studieresa? En språkresa tänker jag brukar vara längre, och att de inte bör på hotell?
Citera
2025-02-27, 10:47
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Jag gissar på att det är en fet svart tjej med jättearsle där fetman dolde graviditeten.
Det är hursomhelst en fruktansvärd händelse och stackars barnet

Om hon var under- eller överviktig är det väl inte omöjligt att barnet är för tidigt fött? Det är ju en risk med under- eller överviktiga kvinnor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in