2006-08-26, 15:38
Medlem
Kronans avatar
Det är lika bra att lägga av efter en stund.. Blir bara pinsammare ju längre man håller på. Har satt på en tjej i flera timmar en gång innan hon bad mig sluta =(
Citera
2006-08-26, 16:00
Medlem
spliffsters avatar
Samma här, för mycket alkohol = för lång älskog. Det är lugnt om det är med en stadig flickvän, där vet hon ju att allt är okej i vanliga fall. Kan tänka mig att det blir lite värre om det handlar om ett one-night-stand. Kul att ni tjejer tar åt er iaf om killen inte kommer.
Citera
2006-08-26, 16:03
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffster
Samma här, för mycket alkohol = för lång älskog. Det är lugnt om det är med en stadig flickvän, där vet hon ju att allt är okej i vanliga fall. Kan tänka mig att det blir lite värre om det handlar om ett one-night-stand. Kul att ni tjejer tar åt er iaf om killen inte kommer.
Hehe. Jag kan bara tala för mig och de kompisar jag har pratat med det här om. Så det är inte en vedertagen sanning.

Efter att haft sex med samma kille i fyra år så känns det inte lika hårt om det skulle inträffa någon gång, men i början.. Satan. Fick ett smärre sammanbrott efter första gången.
Citera
2006-08-26, 17:18
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Vinballe är väl ett ganska känt fenomen? I alla fall om man är kille, behöver inte ens ha flickvän för att upptäcka alkoholens effekt!
Citera
2006-08-26, 18:20
Medlem
Morgan le Fays avatar
Verkar vara vanligt att tjejer tar åt sig?
Jag gör det inte. Shit happens, om ett ons inte kommer på fyllan så är det inget jag ligger sömnlös över direkt...de flesta bryr sig ju inte om jag kommer, så varför skulle jag bry mig om dem?
Sex kan vara jävligt bra ändå tycker jag, hellre en (bra) halvtimme utan att nån kommer än finito efter 30 sekunder.
Citera
2006-08-26, 20:16
Medlem
Kronans avatar
Är det så viktigt för tjejer att killar alltid kommer? När jag tänker efter så kanske det stämmer några tjejer har faktiskt frågat.

Jag utgick ifrån att vinballe var bekant även hos tjejer.. Ack så fel man kan ha
Citera
2006-08-26, 20:22
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Hehe. Jag kan bara tala för mig och de kompisar jag har pratat med det här om. Så det är inte en vedertagen sanning.

Efter att haft sex med samma kille i fyra år så känns det inte lika hårt om det skulle inträffa någon gång, men i början.. Satan. Fick ett smärre sammanbrott efter första gången.

Om du jämför det med hur många tjejkompisar som inte kommit vid ett samlag så ser du att det inte är så märkligt.
Citera
2006-08-27, 05:28
Medlem
Jag har precis samma problem. På fyllan kan man ibland hålla på i fan timmar innan man kommer. Till slut får man lägga ner o säga att man inte orkar mer helt enkelt. Det är liksom trevligt att gänga, men det känns ju lite dumt när man aldrig kommer till klimax.
Citera
2006-08-27, 05:54
Medlem
jckeis avatar
Känner igen mig. Men jag blir inte lika hård på fyllan som när jag är nykter. Tar bort halva njutningen plus att det inte blir lika skönt för tjejen.

På tal om att kunna knulla länge. Käkar Citalopram(anti-depp) sen ett tag tillbaka. Ja, jösses. Vad ska jag säga. Man kan hålla på i evigheter. Samma sexlust, men jag har svårt för att komma, måste verkligen kämpa.

Det är tydligen en vanlig "bieffekt" från den här medicinen. Tips för er som har problem med tidig utlösning
Citera
2006-08-27, 07:24
Medlem
En gång knullade jag från nyår till påsk.
Citera
2006-08-29, 04:09
Medlem
Rollo Tomasis avatar
Ibland händer det!

Kul att kunna spruta någon i fejan!
Citera
2006-08-29, 05:05
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jckei
Känner igen mig. Men jag blir inte lika hård på fyllan som när jag är nykter. Tar bort halva njutningen plus att det inte blir lika skönt för tjejen.

På tal om att kunna knulla länge. Käkar Citalopram(anti-depp) sen ett tag tillbaka. Ja, jösses. Vad ska jag säga. Man kan hålla på i evigheter. Samma sexlust, men jag har svårt för att komma, måste verkligen kämpa.

Det är tydligen en vanlig "bieffekt" från den här medicinen. Tips för er som har problem med tidig utlösning

Det är nog ingen jättebra idee, anti-depressiva är ju inte kända för att vara lätta att lägga av med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in