2025-02-23, 09:52
Medlem
PervoMans avatar
Har träffat en kvinna som älskar sperma. Vi har setts 1 gång och SMS massor.
(ej sex)

Problemet är att hon går igång på mycket sprut och sperma lekar.💦

Jag kommer otroligt lite, med betoning på lite. Det har alltid varit så, testat äta ägg och även hållit mig längre perioder för mer sats.

Ska jag dumpa henne innan jag
”gör bort mig”

Detta är en potentiell KK relation för oss båda. Ej kärlek.

Vad hade ni gjort?
Citera
2025-02-23, 09:54
Avslutad
Ät zink varje dag, och drick massor med vatten samma dag du ska träffa henne.
Citera
2025-02-23, 10:22
Medlem
Fråga henne hur hon vet det och vad hon brukar göra med sperman så kanske det får dig att tänka ett varv till ...
Citera
2025-02-23, 10:30
Medlem
Jag tycker att du antingen ska säga till henne i förbifarten lite att du brukar inte komma så mycket eller så sätter du på henne och låter henne avgöra själv om hon vill fortsätta.

Verkar dumt att du ska ta ansvar för vad du tror hon kanske vill. Är det hennes enda grej?

I övrigt är det inte pinsamt att komma lite hon får bara acceptera eller gå vidare.
Citera
2025-02-23, 10:42
Medlem
empoisonnes avatar
Jag tror inte att det är så mycket man kan göra åt saken. En del män kommer lite, andra mycket. Jag gillar också när det kommer mycket, men det är ju liksom inte det enda jag gillar. Om det är viktigt för henne med spermalekar så kanske hon får söka sig en storsprutare? Eller så tycker hon att det är nice ändå?
Citera
2025-02-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PervoMan
Har träffat en kvinna som älskar sperma. Vi har setts 1 gång och SMS massor.
(ej sex)

Problemet är att hon går igång på mycket sprut och sperma lekar.💦

Jag kommer otroligt lite, med betoning på lite. Det har alltid varit så, testat äta ägg och även hållit mig längre perioder för mer sats.

Ska jag dumpa henne innan jag
”gör bort mig”

Detta är en potentiell KK relation för oss båda. Ej kärlek.

Vad hade ni gjort?

Jävligt långa förspel ger jävligt mycket sats för mig laf.
Citera
2025-02-23, 11:15
Medlem
kalkryggars avatar
Men herregud det är väl bara att sätta på fanskapet. Grinar hon om att du är för "lite man i sprutet" så är det väl bara att tacka för fittan och så går du vidare i livet.
Citera
2025-02-23, 11:21
Avslutad
Uppskattat men det blir nog gammalt rätt fort...
Jag hade helt enkelt tömt en brandsläckare över henne, satt på lite 90-tals trence och stönat tyska fraser.
Citera
2025-02-23, 11:24
Medlem
Jag tror inte du behöver oroa dig för mängden, det är smaken som lockar, jag dejtade en kvinna som älskade smaken av sperma, hon ville alltid att jag skulle avsluta i hennes mun, kul i början, men man vill ju variera sig ibland.
Citera
2025-02-23, 11:47
Medlem
Finns sexpiller på apoteket (kosttillskott) som funkar hyfsat för större sats, även att äta en-två bananer och dricka mycket vatten om dagen ger effekt. Iaf för mig.
Citera
2025-02-23, 12:50
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Du kan ju börja med amfetamin. Dels blir man jävligt pervers och dels så sprutar man för pung och fosterland när man väl kommer.

Amfetaminknullandet är en av ytterst få saker jag saknar med pundandet.
Citera
2025-02-23, 14:41
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Du kan ju börja med amfetamin. Dels blir man jävligt pervers och dels så sprutar man för pung och fosterland när man väl kommer.

Amfetaminknullandet är en av ytterst få saker jag saknar med pundandet.

Been there Done that.
Men föredrar ladd, men du har rätt i hur nasty man blir av tjack , men också mini kuk.
Tycker inte man sprutar mer dock.

Som många sagt:
Vissa sprutar mycket, andra mindre.
Vet många brudar som gillar sperma kladd, vanligare än man tror.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in