2025-07-18, 11:24
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Naturligt smala kvinnor har inte alls lägre fertilitet. Det är kraftigt överviktiga kvinnor som har lägre fertilitet:
Smygbög kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hur ofta händer det att en 12-17 åring raggar på en 30+ eller äldre?
I gamla snuskgubbars fantasier.. ganska ofta
Citera
2025-07-20, 14:51
Medlem
Dimpens avatar
Intressant att läsa inläggen i denna tråd, vi har även fått några goda skratt till en del inlägg.
Vi träffades när tjejerna var runt 18-20 och jag ca 50.
Har nu varit tillsammans i drygt 10 år och det visar att trots åldersskillnaden på ca 30 år så går det att ha ett lyckligt, kärleksfullt och aktivt förhållande.
Det var mest i början som deras och mina anhöriga hade både fördomar och frågor men numera så är varken vår tresamhet eller åldersskillnad något som nämns överhuvud taget utan ses som självklart och naturligt.
Citera
2025-07-28, 20:14
Medlem
väl klart alla män vill ha en yngre. Inte fan kan de tända på slappa fula fittor vars läppar hänger ner till fötterna och analhålen ser sprängda ut och i ansiktet har de numera skäggväxt.Hellre lever man ensam😃
Citera
2025-08-04, 05:00
Medlem
Jag är mer eller mindre helt öppen med min betydligt yngre flickvän och har haft flera mycket yngre tjejer, mestadels är det rent sexuellt men några tjejer har varit mer seriöst, nuvarande känns helt rätt på alla sätt&vis.

Jag har också haft jämnåriga och mkt äldre, men föredrar överlag tonårstjejer upp till 25 ca. Inget som är hugget i sten, jag tänder på utseende/kropp inte ålder, en snygg tjej/kvinna med bra kropp är lika intressant om hon är 15 eller 35 helt enkelt.
Citera
Igår, 17:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Konstigt.

Svenska tjejer har aldrig varit fetare och fulare än idag.
Och då pratar vi i åldrar när tjejer ska ha sin utseendemässiga peak.

Dumbrudarna har naturligtvis gått på den feministiska lögnen att de duger som de är.

Och väljer därför att avveckla sitt främsta vapen, som annars kunde lett till ett bättre förhållande, ekonomi, arbete etc.

Idioter.

Tackar gud för att jag hade mina bästa år på knullmarknaden innan dessa tider.

Men kan tycka rätt synd om dagens unga killar.

Han har rätt och du har fel. Unga svenska tjejer är fortfarande snygga, och unga svenska män njuter av de. Min 30-åriga kusin t.ex. gifte sig med en snygg svensk tjej som är ett par år yngre. Vad en avdankad gubbe som du tycker tror jag inte unga svenskar bryr sig om.

Och jag vill också ha en ung tjej, fast jag är 41. Så nu behöver inte moderatorn radera mitt inlägg för offtopic.
Citera
Igår, 17:40
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Han har rätt och du har fel. Unga svenska tjejer är fortfarande snygga, och unga svenska män njuter av de. Min 30-åriga kusin t.ex. gifte sig med en snygg svensk tjej som är ett par år yngre. Vad en avdankad gubbe som du tycker tror jag inte unga svenskar bryr sig om.

Och jag vill också ha en ung tjej, fast jag är 41. Så nu behöver inte moderatorn radera mitt inlägg för offtopic.

Inget fel med det.

Men, idag är en högre andel unga tjejer behäftade med feminist-idéer, högre medelvikt osv. jämfört med för 20-30 år sedan.
Men, som du skriver, för mig kan det ju kvitta.

Jag kan tycka det är tråkigt, eftersom det är ett, av rätt många tecken på ett sämre samhälle.

Men, OnT då, visst.
Så länge jag slipper prata konfirmationsläger, vilket faktiskt hände när jag dejtade en gång med ålderskillnad...
Citera
Igår, 17:43
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Inget fel med det.

Men, idag är en högre andel unga tjejer behäftade med feminist-idéer, högre medelvikt osv. jämfört med för 20-30 år sedan.
Men, som du skriver, för mig kan det ju kvitta.

Jag kan tycka det är tråkigt, eftersom det är ett, av rätt många tecken på ett sämre samhälle.

Men, OnT då, visst.
Så länge jag slipper prata konfirmationsläger, vilket faktiskt hände när jag dejtade en gång med ålderskillnad...

Unga kvinnor är inte längre woke.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...amfor-idealism

Citat:
Borta är dagarna då ämnen som klimat och jämställdhet prioriterades av unga. Sedan 2019 har klimatfrågan rasat från att ha legat i topp hos 51 procent bland unga kvinnor och 34 procent bland unga män, till 15 respektive 13 procent. Engagemanget för jämställdhet har mer än halverats hos båda könen sedan 2017.

När unga svenskar mellan 15 och 29 år nu svarar på vilka samhällsfrågor som de tycker är viktigast hittas i stället sjukvård, skola och utbildning samt brottslighet och personlig trygghet i topp.
Citera
Igår, 17:49
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Unga kvinnor är inte längre woke.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...amfor-idealism

Intressant.

Dock, 18-29 åriga tjejer röstar ju vänster med stor majoritet, killar tvärtom.
Och för mig drar det ner attraktionen.

Men fina att vila blicken på såklart.
Citera
Igår, 17:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Intressant.

Dock, 18-29 åriga tjejer röstar ju vänster med stor majoritet, killar tvärtom.
Och för mig drar det ner attraktionen.

Men fina att vila blicken på såklart.

Sverigedemokraternas Denice Westerberg sa att hon får stort stöd hos unga kvinnor när hon och de andra är ute i skolorna. Men visst är det mycket högre hos män.

Tänk för 25 år sedan, då var SD inte alls populära bland unga (eller några andra heller för den delen).

När jag var tonåring hade vi ingen tiktok fyllt med unga svenska tjejer som vill ha återvandring, som vi har nu.
Citera
Idag, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustDoIt84
Finns en del trådar här om sex med unga tjejer, var gränsen går och vem som föredrar yngre eller ej.

Jag är helt säker på att 90+% av alla män i verkligheten, om vi lägger alla fördomar åt sidan, väljer en ung tjej OM tillfälle ges.

För dig som är 30+, 40+ och även betydligt äldre: Hypotetiskt case, två dörrar står öppna, valet är ditt:

Dörr1: Snygg sexig kvinna +- 3 år från din egen ålder som lockar in dig. Villig till det mesta

Dörr2: En 17 åring SexPrincessa, kåt i blicken, nya kvinnliga former, snygg trimmad fitta (inte helt slätt, lite snyggt trimmat hår gäller ju idag) och villig att ta den både i alla hål och svälja.

Helt övertygad om att i princip alla män, oavsett hur ordentlig och korrekt man till ytan försöker intala andra och sig själv att man är, i slutändan (om ingen annan får veta) väljer den unga tjejen

Rätta mig om jag har fel 😄

Föredrar generellt sett mogna kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in