Citat:
Ursprungligen postat av
Belowmepls
Första länken är en studie från Sackler medical center i Israel. Sackler Familjen är också känd som "the most evil family in America" efter deras vidrigheter som dödat en enorm mängd människor.
Andra går till en Kinesisk studie
En till Kinesisk studie.
Sedan är det en studie från Bahrain.
Den enda av dessa som är relevanta är studien från Sackler Medical center. Nej jag tänker inte diskutera eller läsa igenom den. Resten kan du kasta i papperskorgen.
Vad har du emot kinesiska studier?
Citat:
Hur som helst så är det helt sjukt att sitta och låtsas som ingenting och se ut som en fågelholk med "förvånade experter" som citeras i SVT. Hur svårt vore det för den svenska staten att undersöka något som de själva börjar beskriva som "systemhotande"? Varför är det upp till muppar som oss att sitta och spekulera på flashback när staten sitter PÅ INFORMATIONEN. För enligt mig så vore det ett mirakel om det inte gick att se någon påverkan överhuvudtaget då samtliga register om vaccin och rapport efter rapport nämner kraftig menstruation som exempel på biverkning.
Du tror att någon vet svaret men vägrar berätta om det? Det här låter som om du försöker göra en definition av en konspirationsteori.
Problemet med konspirationsteorier är att de inte funkar i praktiken. Det går inte att få många människor att gemensamt hålla tyst om en hemlighet. Att hela världseliten, alltsomallt flera miljoner människor utspridda över hela världen, skulle kunna hålla tyst om samma hemlighet är så löjeväckande dumt att du nog också inser det orimliga i det.
I den verkliga världen är det många i världseliten som skulle gråta av lycka om det fanns ett enkelt svar på den demografiska krisen. Ett enkelt problem med en enkel lösning, det är exakt sådant som politiker drömmer ljuva drömmar om. Om det fanns någon sanning i påståendena kan du vara säker på att någon hade dragit fram dem vid det här laget. Som jag skrev så är det inte svårt att göra en studie som visar det du tror. Att ingen har gjort en sådan studie betyder något.
Citat:
Svaret KAN vara att ingen, inklusive majoriteten av svenskarna vill veta sanningen. För det finns åtminstone en risk att svaret pekar fingret rakt på de som pushade vaccinen och även de som tog vaccinen. Mer bekvämt att skylla på covid19, klimatångest, män, onlyfans, Trump, SD, nuvarande regering. Allting kan man dra upp förutom att majoriten av människorna i det här landet tog flera doser av en otestad gucka och deltog i ett medicinskt experiment.
Grejen är att fertilitetsproblem inte är någon stor faktor inom demografin. De flesta som vill ha barn får också de barn de vill ha (även om vissa måste kämpa mer än andra). När det föds färre barn så beror det inte på att folk
får färre barn, det beror på att folk
vill ha färre barn.
Citat:
Jag är öppen för att vaccinet och låg fertilitet är en REN slump. Jag tror inte den chansen är jättehög, men inte helt oväsentlig. Det absolut mest troliga är en kombination av faktorer.
Du är en lika bra mupp som någon annan och all nödvändig statistik finns tillgänglig i öppna statistikdatabaser. Sätt samman en graf över alla länders (eller alla rika länders) vaccinationsgrad samt fruktsamhetsutveckling och se om det finns någon korrelation. Då kommer du få svart på vitt om det är ren slump eller inte.