Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Du tänker att ghettobildning, korruption, terrorism, religiösa mord och hög kriminalitet är att "krydda". Är det islams syn på mänskliga rättigheter du tänker på? De mer repressiva lagar som begränsar yttrandefriheten. Eller tror du att kultur bara handlar om mat och kläder?
Vänstermänniskor kanske ska hålla sig till olika fredade forum och trygga rum där de kan hålla med varandra och inte bli motsagda.
Vadå vänstermänniska... Jag tycker både som SD-högern, V-vänstern, MP-mitten och ibland som betongsossar beroende på vilka frågor det gäller.
Däremot integrerar jag inte med politiska frågor och falanger eftersom jag som privatperson har rätt att inte bry mig. Min politik är istället att passivt observera spektaklet som den cirkus med bröd och skådespel politik är.
Jag vet inte varför och vem som sköt Momika och Vilks och karaktärsmördade Paludan men kanske var det SÄPO eller någon person utsänd av nysvenska korrupta myndigheter.
Att ha kryddat Sverige är ett mer korrekt uttryck än att ha berikat.
Mångkultur kan berika länder men så kan nog inte sägas ha skett i Sveriges fall.