2025-02-19, 14:36
Medlem
De blir bara fler och fler, tjejerna som tatuerar sig och det ser för djävligt ut när de tatuerar sig på armar och ben samt även på torson. Män brukar vanligtvis tända på ren naken kvinnohud men när den är förstörd av tatueringar blir det svårare att tända på dem.

Samma sak i porren som nu är fullt av tatuerade tjejer, får jämt klicka bort fina tjejer på grund av det för det går knappast bli upphetsad av dem, Är det någon fler som upplever och känner samma sak? Varför gör tjejerna detta, är det för att de vill bli oattraktiva sexuellt?
Citera
2025-02-19, 14:38
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
Varför gör tjejerna detta, är det för att de vill bli oattraktiva sexuellt?

Vet faktiskt inte, men troligen inte för att bli oattraktiva.

Men jag håller med dig till 100%
Synnerligen avtändande.

/VV
Citera
2025-02-19, 14:41
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
De blir bara fler och fler, tjejerna som tatuerar sig och det ser för djävligt ut när de tatuerar sig på armar och ben samt även på torson. Män brukar vanligtvis tända på ren naken kvinnohud men när den är förstörd av tatueringar blir det svårare att tända på dem.

Samma sak i porren som nu är fullt av tatuerade tjejer, får jämt klicka bort fina tjejer på grund av det för det går knappast bli upphetsad av dem, Är det någon fler som upplever och känner samma sak? Varför gör tjejerna detta, är det för att de vill bli oattraktiva sexuellt?

De tycker väl det är vackert förmodar jag. Och smaken är ju liksom baken delad. Personligen delar jag dock din uppfattning att det inte är attraktivt, i synnerhet inte om det har väldigt mycket tatueringar.
Citera
2025-02-19, 14:46
Medlem
Jordgubbes avatar
Smaken är som baken tatuerad, men att ha tankarna på klottersanering är säkert bra mot för tidig utlösning.
Citera
2025-02-19, 14:52
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Lägger ingen värdering i tatueringar när det ska knullas.
Är inte det en så grej annars som typ slipsnissar med ett kvastskaft i röven fantiserar om att sätta på, ett WT-luder med en svanktatuering bestående av texten ”fuck me hard”?
Citera
2025-02-19, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vet faktiskt inte, men troligen inte för att bli oattraktiva.

Men jag håller med dig till 100%
Synnerligen avtändande.

/VV

Citat:
Ursprungligen postat av pooker1
Håller med fruktansvärt avtändande

Tack, då är jag inte ensam om att känna så, jag tror att det ligger i generna att man som heterosexuell man tänder på ren och len kvinnohud. Tycker bara synd om kvinnorna som förstör sig själva och blir oattraktiva sexuellt.
Citera
2025-02-19, 14:54
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Ibland har jag sett tatueringar som klär tjejer ganska bra.
Som framhäver det kvinnliga formerna och så.
Citera
2025-02-19, 14:56
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Jag håller med. Sen kan man ju bara tänka sig hur det kommer se ut när dom är 40+
Citera
2025-02-19, 14:57
Medlem
Severlohs avatar
Det finns många kvinnor som faktiskt inte förstår hur avtändande det är, förmodligen för att de själva tycker att det är sexigt på män, så då tror de att detsamma gäller omvänt.
Citera
2025-02-19, 14:58
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Är det någon fler som upplever och känner samma sak? Varför gör tjejerna detta

Undersökningar har visat att en av de viktigaste markörerna vårt undermedvetna går på för att avgöra om en partner är attraktiv eller inte, är just slät och fin hy. Och det verkar vara ett återkommande mönster i alla kulturer.

Så rent generellt är det avtändande, ja.

Kan nog inte uteslutas att tatueringstrenden är en faktor som har påverkan på det låga barnafödandet nu för tiden i väst. Färre män blir attraherade av färre kvinnor.

Vem är det som finansierar kampanjerna i media för att popularisera förstörd hud som ser sjukdomsdrabbad ut kan man undra?
Citera
2025-02-19, 15:00
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Ibland har jag sett tatueringar som klär tjejer ganska bra.
Som framhäver det kvinnliga formerna och så.

Vadå? Ett rutnät?
Citera
2025-02-19, 15:03
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vadå? Ett rutnät?
Kanske blommar och mönster på låren och magen.
Jag har sett snygga saker som jag inte hade klagat på. Min fru har några små tatueringar som vare sig gör mig glad eller ledsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in