Citat:
Ursprungligen postat av
AcademicDream
Begriper inte heller uttagningen av honom. LW i fjärde? Kommer Zibanejad och/eller Leo inte komma? Eller har han fått informationen att han kan förlora sin plats i truppen beroende vilka andra som blir tillgängliga? Många frågor.
Ja, det väcker även frågan om dels JEEK, som hade blivit en nyckelspelare, redan har kommunicerat att han inte kommer även ifall Minnesota åker ur tidigt, och dels ifall Tre Kronor-ledningen vill få klart med truppen så tidigt som möjligt även om det innebär att man går miste om en del kvalitetsspelare som fortfarande skulle kunna bli tillgängliga.