Citat:
Ursprungligen postat av
Black-butts-matter
Jag finner inte frågeställningen värst intressant. Eller att beslå den ena eller andra med att vara nazist. Att vara nazist är något väldigt speciellt och man ska vara försiktig med orden.
Det jag säger är att man lika gärna kan dra växlar på det tyska arvet som det skotska.
Att hans mamma var född i Storbritannien säger allt menar du. Exakt vad är det säger?
Nej, men narrativet att han är nazist stämmer helt enkelt inte med hans bakgrund. Någon skrev att hans pappa var "ärketysk" när han eller tredje eller fjärde generationens tysk.
Det är något slags woke-vänster-narrativ att Trump skulle vara nazist (vilket har med hans tyska pappa att göra som inte ens är tysk) och det har gjort att man inte får säga något gott om Trump, för då är man ju själv egentligen i grunden nazist.
Det jag pekar på är att premissen i grunden är fel. Han har inte mycket tysk påbrå alls, däremot är han halvbritt vilket han själv gör en väldigt stor sak av. Det går liksom inte att missa!
Men en viss del av woke-världen missar allt. Upplysta männsiskor såg för evigheter sedan att Biden var helt koko, men när man påtalade det - ojojojoj, då var man en spridare av Trumps lögner med mera.
Ytterligare en stor lögn - att woke inte finns. Woke finns och frodas överallt och är fortfarande den förhärskande religionen i väst.
Nu har jag matat tråden med så mycket fakta om att Trump INTE är ÄRKETYSK, bevis på det, så jag hoppas att även de mest inbitna woken fattar att det kanske ändå inte är så att Trumps pappa var "ÄRKETYSK".