Citat:
Ursprungligen postat av
CB1
Nej, har hushållspapper. Men det är inte något jag använder speciellt mycket, bara vid spill eller så lägger jag bredvid spisen så när det fräser i stekpannan så åker det på pappret istället än bänkskivan.
Nej, du trampade inte på någon öm tå. Men du är en kopia utav hundratals andra användare av flashback som skriker WT. Jag finner det patetiskt och kan garantera att dom som skriver det är små fjantar som aldrig gett någon en smäll på käften.
Nog trampade jag på en öm tå, försök inte. Jag vet inte om det hör till ämnet, men nog är det inget att skryta om huruvida man slagit någon på käften. Det låter definitivt som ett WT-beteende, vilket du uppvisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
VolleybollMolly66
Jag gillar inte det heller men en del kanske bara tycker det är lättare att bara köpa toapapp. Priset är ju ungefär detsamma
Det låter som en rimlig förklaring, men sådan lättja är inte acceptabel. Om du ändå är på affären och köper rövpapper, nog kan du ta ett paket hushållspapper som oftast finns alldeles bredvid?
Citat:
Ursprungligen postat av
Engineer
Du borde se över ditt umgänge, torkar man av en yta med toalettpapper blir det pappersmulor överallt.
Jag blir nog illa tvungen till detta. Jag har endast en god vän som uppvisar detta beteende, övriga är bekanta man är hemma hos då och då. Att bryta kontakten med den förstnämnda känns hårt, men ska definitivt ske vad gäller de andra.
Exakt, det blir bara massa smulor och sörja av det hela. Folk fattar inte att de är designade för olika ändamål.