2025-12-29, 10:02
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Om han går på fel folk som Bechir gjorde och börjar gräva kan det bli farligt ja

Tror du/ni att Nick är medveten om detta?
Citera
2025-12-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geyto
Hot och hat är vanligt, faktiska mord på opinionsbildare är extremt ovanliga. De som löper högst risk är personer som kombinerar gatukamp, symbolik och personlig exponering dygnet runt.
Citera
2025-12-29, 17:37
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchakMatt
Hot och hat är vanligt, faktiska mord på opinionsbildare är extremt ovanliga. De som löper högst risk är personer som kombinerar gatukamp, symbolik och personlig exponering dygnet runt.

Jag uppfattar systemet som bakvänt också. Om jag vill bli "journalist" eller opinionare, så skulle jag vilja ha skyddade personuppgifter. Men det kan jag inte få förrän jag blivit hotad. Och då är ju skadan redan skedd, de som vill mig illa vet redan var jag bor. Jag hoppas det går bra för Nick i alla fall.
Citera
2025-12-30, 20:05
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:

Jag tror inte att han bryr sig så mycket
Citera
2025-12-30, 20:25
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag tror inte att han bryr sig så mycket

Så han bryr sig inte om sin egen säkerhet? Jag har sett honom med väst, som tar skott. Jag tror nog att han är försiktig av sig och medveten.
Citera
2025-12-30, 20:58
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Jag hamnade in på hans youtube kanal av en slump. Men jag gillar det. Han hetsar inte så mycket och pratar lugnt med meningsmotståndare.
Citera
2025-12-31, 10:06
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Så han bryr sig inte om sin egen säkerhet? Jag har sett honom med väst, som tar skott. Jag tror nog att han är försiktig av sig och medveten.

Vill någon så finns det alltid en möjlighet att hitta en lösning till allt
Citera
2026-01-05, 11:16
Medlem
kajnuss avatar
Nu har psykvänstern vara på plats också. Men har man inga argument för att det exempelvis skulle finnas fler än två kön, då är man tvungen att förstöra fastigheter . https://www.youtube.com/watch?v=h2Lz-hjQwJI
Citera
2026-01-05, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Nu har psykvänstern vara på plats också. Men har man inga argument för att det exempelvis skulle finnas fler än två kön, då är man tvungen att förstöra fastigheter . https://www.youtube.com/watch?v=h2Lz-hjQwJI

Dåliga på att stava fascist, haha
Citera
2026-01-05, 17:22
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus

Helt galet. Och bara dagar sedan vi pratade om hur farligt det kunde vara, att vara frilansare på "fel sida" av åsikterna. Och nu händer det här. Men Nick verkar stå stabilt!

Synd på fastigheten och föreningen som måste bekosta städning av klottret.
Citera
2026-01-05, 18:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Helt galet. Och bara dagar sedan vi pratade om hur farligt det kunde vara, att vara frilansare på "fel sida" av åsikterna. Och nu händer det här. Men Nick verkar stå stabilt!

Synd på fastigheten och föreningen som måste bekosta städning av klottret.
Är du säker på det?
Det kan vara så att han får bekosta eftersom det uppenbart är hans besökare.
Han vore inte den första som får stå för kalaset även om gästen kom objuden och förstörde.
Citera
2026-01-05, 18:53
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är du säker på det?
Det kan vara så att han får bekosta eftersom det uppenbart är hans besökare.
Han vore inte den första som får stå för kalaset även om gästen kom objuden och förstörde.

Det skulle inte förvåna mig att du har rätt. Vi bor i upp och ner vända landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in