2025-10-30, 19:57
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
En pygmé som bor i djungeln i Bengali
https://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Guran

Jaha, jag trodde du syftade på en riktig människa.
165 cm är vissa kommentarer på tiktok angående Nick men det kan ju vara en överdrift.
I övrigt så ser han väldigt bra ut.
Citera
2025-10-31, 15:35
Medlem
Nick Alinias “röst i debatten” påminner mig om det där avsnittet av Solsidan när Mickan får en massa följare på Instagram – men till slut inser hur dumt det är när hon upptäcker att alla följare är rasister och svin. Skillnaden är bara att Solsidan-Mickan faktiskt kommer till insikt. Det har Nick Alinia tyvärr inte gjort.

Och ärligt talat – tanken har nog slagit de flesta: Nick Alinia både ÄR och har varit retad för sin längd, och den frustrationen verkar han ta ut på sitt eget sätt nu. Synd bara att det mestadels leder till att han blir ännu mer retad. Jag menar, till och med SD:s egen Chang Frick kallar honom “SD-stapel”. Hahaha. Googla! "Fortsätter det såhär kan @NickAlinia snart agera SD-stapel"

Nej fan, tycker seriöst synd om Nick Alinia
Citera
2025-10-31, 18:51
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradisehoe
Nick Alinias “röst i debatten” påminner mig om det där avsnittet av Solsidan när Mickan får en massa följare på Instagram – men till slut inser hur dumt det är när hon upptäcker att alla följare är rasister och svin. Skillnaden är bara att Solsidan-Mickan faktiskt kommer till insikt. Det har Nick Alinia tyvärr inte gjort.

Och ärligt talat – tanken har nog slagit de flesta: Nick Alinia både ÄR och har varit retad för sin längd, och den frustrationen verkar han ta ut på sitt eget sätt nu. Synd bara att det mestadels leder till att han blir ännu mer retad. Jag menar, till och med SD:s egen Chang Frick kallar honom “SD-stapel”. Hahaha. Googla! "Fortsätter det såhär kan @NickAlinia snart agera SD-stapel"

Nej fan, tycker seriöst synd om Nick Alinia

Beefen mellan Nick och Chang har egen tråd. Jag gillar båda på olika sätt.

Chang för han är det mest skamlöst vidriga svin jag någonsin stött på, jag är imponerad vilket är en form av respekt.

Nick är ung och vågar stå för något, det är bra.

Man får se vad som händer, vad handlar det om i grunden? Chang gillar inte Jessica har jag fattat?

Vad har hänt där?
Citera
2025-11-29, 16:01
Medlem
kajnuss avatar
Jag blir på allvar mer orolig för Nick Alinias följares mentala hälsa än Sveriges framtid. Förstår inte varför de kollar på klippen.

Citat:
@camillaminberger8442: Jag skäms över hur Sverige har blivit!!!

@magnusafberg169: Jag skäms så att om jag är på någon sydligare breddgrader säger jag att jag är Dansk eller norsk sedan 10 år tillbaks.

Om det nu har gått så pass långt att man är tvungen att säga att man är dansk eller norsk under sin utlandsresa. Då bör man söka akut hjälp.
Svenskarna har blivit ett folk med mindervärdeskomplex.
Citera
2025-12-13, 16:39
Medlem
Hur står han i palestinafrågan?
https://gofile.io/d/ZIC8Kj
Citera
2025-12-13, 17:17
Medlem
No-n-sences avatar
Om de han bevakar inte gjorde sig till åtlöje, var aggressiva eller bägge två. Så hade han inte haft något på sin kanal.

Så om främst vänster uppför sig som folk, nyhetsvärdet försvinner.
Citera
2025-12-24, 12:21
Medlem
Han ska cred för att han behandlar alla med respekt och vill ha dialog. Extra fint att han är snäll mot trans malin och pratar lite med henne. Malin är på svenskarnas sida 100%.
Citera
2025-12-25, 15:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikSimonsson
Han ska cred för att han behandlar alla med respekt och vill ha dialog. Extra fint att han är snäll mot trans malin och pratar lite med henne. Malin är på svenskarnas sida 100%.

Honom
Citera
2025-12-25, 15:25
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradisehoe

Nick Alinia både ÄR och har varit retad för sin längd, och den frustrationen verkar han ta ut på sitt eget sätt nu.

Hur menar du att han tar ut frustration?
Citera
2025-12-29, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hur står han i palestinafrågan?
https://gofile.io/d/ZIC8Kj

Han har ju sagt att han inte bryr sig. Hans fokus är mest på Sverige och han gör ett bra jobb där.
Han har väckt många människor.
Citera
2025-12-29, 08:09
Medlem
geytos avatar
Jag tycker Nick är bra. Om han bättrade på sin retorik skulle han bli ännu bättre. Men överlag tycker jag han är tuff som faktiskt står upp, ofta ensam. Det är inte så många som gör det. Jag minns Megafonerna och vad han nu hette. Bashir? Men han dog ju. Är rädd att Nick kanske går samma väg.
Citera
2025-12-29, 08:42
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geyto
Jag tycker Nick är bra. Om han bättrade på sin retorik skulle han bli ännu bättre. Men överlag tycker jag han är tuff som faktiskt står upp, ofta ensam. Det är inte så många som gör det. Jag minns Megafonerna och vad han nu hette. Bashir? Men han dog ju. Är rädd att Nick kanske går samma väg.

Om han går på fel folk som Bechir gjorde och börjar gräva kan det bli farligt ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in