Godkväll.. Tänkte ta mig i kragen nu och skriva mitt första inlägg här på flashback. Har troget lusläst forumet här (då främst drogforumen) i flera månader utan att aktivt själv medverka. Blev medlem för några veckor sedan, och har sedan dess påbörjat kanske fem olika inlägg.. dock är det så att jag oftast surfar hit när jag är, eller håller på att bli, bäng på ett eller annat sätt. "Oturligt nog" har jag därför alla gånger hunnit bli för bäng för att palla skriva något innan jag ens kommit halvvägs
.
Anyway. Hade blivit lovad lite go' röka och mdma till idag, men av någon anledning får jag inte tag på min kran. Så, med alla förhoppningar och all planering om en trevlig kväll, tänkte jag att det var lika bra att köra ihop något av "vad huset förmår". Har torka på riktiga, illegala, saker i hemmet. Så jag slängde för 1 ½ timme sedan i mig fyra muskotnötter (då jag tagit detta två gånger tidigare med häpnadsväckande positiv effekt). Jag sippade även på lite gerimax ginseng (flytande), vilket jag fortfarande gör med jämna mellanrum.. det ger en härlig känsla av energi i både knopp och kropp som håller i sig länge, och känns "verklig" och inte "konstgjord". När jag sen satt här vid datorn och surfade runt lite kom jag av en slump över information om att vanlig kryddsalvia tydligen ska innehålla ganska höga halter av tujon (bl.a. det aktiva ämnet i spritdrycken absinth, förutom alkohol då). Så jag gick ut i trädgården och plockade några kvistar salvia som jag nu sitter och tuggar i mig tillsammans med en kopp kaffe
.
Får väl se vad som händer här med tiden.. muskotnöt tar ju en djävla tid på sig att slå, så jag förväntar mig inget överväldigande på ett litet tag.
Någon annan som kör på en laglig knarkarkväll ikväll?
. Anyway. Hade blivit lovad lite go' röka och mdma till idag, men av någon anledning får jag inte tag på min kran. Så, med alla förhoppningar och all planering om en trevlig kväll, tänkte jag att det var lika bra att köra ihop något av "vad huset förmår". Har torka på riktiga, illegala, saker i hemmet. Så jag slängde för 1 ½ timme sedan i mig fyra muskotnötter (då jag tagit detta två gånger tidigare med häpnadsväckande positiv effekt). Jag sippade även på lite gerimax ginseng (flytande), vilket jag fortfarande gör med jämna mellanrum.. det ger en härlig känsla av energi i både knopp och kropp som håller i sig länge, och känns "verklig" och inte "konstgjord". När jag sen satt här vid datorn och surfade runt lite kom jag av en slump över information om att vanlig kryddsalvia tydligen ska innehålla ganska höga halter av tujon (bl.a. det aktiva ämnet i spritdrycken absinth, förutom alkohol då). Så jag gick ut i trädgården och plockade några kvistar salvia som jag nu sitter och tuggar i mig tillsammans med en kopp kaffe
. Får väl se vad som händer här med tiden.. muskotnöt tar ju en djävla tid på sig att slå, så jag förväntar mig inget överväldigande på ett litet tag.
Någon annan som kör på en laglig knarkarkväll ikväll?
.. blev lite härligt avslappnad och "off", men inget märkvärdigt. Hade varit gött med lite lustgas ikväll också, för att sätta lite extra sprätt på muskotnöten. Har två snabbgräddebehållare som jag tänker använda, men det är inte ens nästan lönt