Citat:
Ursprungligen postat av
Nossenos
Jag har inte stängt av någon och skulle aldrig anmäla någon. Men det innebär inte att jag uppskattar att samma person kommer med i stort sett samma inlägg. Tjatigt. För knappast diskussionen framåt. Men som sagt yttrandefriheten är trots allt viktigast för mig så anmäler gör jag inte. Att folk har olika åsikter och ibland motsatt mina har jag inga problem med.
Din undran om folk kan läsa dina inlägg innan du skickat dem fattar jag nada om. Men det är klart om du hela tiden upprepar dig så är det inte så svårt att gissa vad du kommer att skriva.
Om Lukas ledarskap och uttagningar är något jag diskuterar och kommer med argument så måste dessa följas upp under VC..under ett mästerskap. Det är solklart att han favoriserar vissa åkare..medans andra får stå åt sidan.
Vi såg resultatet idag..jag har påtalat detta innan under säsongen, jag har sagt det precis innan tävlingen..och jag påtalar det under tävlingen. För detta kan man inte bli avstängd.
Användarnamn postar inlägg precis innan jag skall posta ett inlägg..med samma innehåll. Detta är ingen slump..det är folk som kan se vad jag skriver innan jag postat mina inlägg.