2025-02-12, 16:21
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Ferry sa väl 17s har jag för mig.

OK Bra
Citera
2025-02-12, 17:07
Medlem
En obehaglig känsla av en misstänkt reva i tid/rumväven infinner sig när man läser Ferrytales senare inlägg.
Citera
2025-02-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
En obehaglig känsla av en misstänkt reva i tid/rumväven infinner sig när man läser Ferrytales senare inlägg.
Ja, man kan bara hoppas att en gravitationsvåg sköljer bort honom.
Citera
2025-02-12, 17:46
Medlem
Det stängs av för lite på det här forumet snarare.
Citera
2025-02-12, 18:02
Medlem
Är det bara jag eller har Häcki blivit fylligare inför den här säsongen?
Citera
2025-02-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferrytale
Svara på frågorna vad som försiggår på Flashback än att stänga av folk utan anledning. Detta är ett forum för yttrandefriheten. Vi har olika åsikter.

Däremot kan jag inte acceptera att folk kan läsa mina inlägg innan jag skickat dem. Därför vill jag veta hur detta är möjligt? Hur kan samma användarnamn sitta på vardagar och sitta och glo på skidskytte, skidor..år ut och år in?
Jag har inte stängt av någon och skulle aldrig anmäla någon. Men det innebär inte att jag uppskattar att samma person kommer med i stort sett samma inlägg. Tjatigt. För knappast diskussionen framåt. Men som sagt yttrandefriheten är trots allt viktigast för mig så anmäler gör jag inte. Att folk har olika åsikter och ibland motsatt mina har jag inga problem med.
Din undran om folk kan läsa dina inlägg innan du skickat dem fattar jag nada om. Men det är klart om du hela tiden upprepar dig så är det inte så svårt att gissa vad du kommer att skriva.
Citera
2025-02-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Jag har inte stängt av någon och skulle aldrig anmäla någon. Men det innebär inte att jag uppskattar att samma person kommer med i stort sett samma inlägg. Tjatigt. För knappast diskussionen framåt. Men som sagt yttrandefriheten är trots allt viktigast för mig så anmäler gör jag inte. Att folk har olika åsikter och ibland motsatt mina har jag inga problem med.
Din undran om folk kan läsa dina inlägg innan du skickat dem fattar jag nada om. Men det är klart om du hela tiden upprepar dig så är det inte så svårt att gissa vad du kommer att skriva.

Om Lukas ledarskap och uttagningar är något jag diskuterar och kommer med argument så måste dessa följas upp under VC..under ett mästerskap. Det är solklart att han favoriserar vissa åkare..medans andra får stå åt sidan.

Vi såg resultatet idag..jag har påtalat detta innan under säsongen, jag har sagt det precis innan tävlingen..och jag påtalar det under tävlingen. För detta kan man inte bli avstängd.

Användarnamn postar inlägg precis innan jag skall posta ett inlägg..med samma innehåll. Detta är ingen slump..det är folk som kan se vad jag skriver innan jag postat mina inlägg.
Citera
2025-02-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania

https://www.biathlonworld.com/news/videos

Hemma-hos-repotage med Häcki från i somras. Off-season men visst, inte ser hon ut som en elitidrottare inte.
Citera
2025-02-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Hon har väl alltid varit en rulta?
Citera
2025-02-12, 18:30
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanItor91
https://www.biathlonworld.com/news/videos

Hemma-hos-repotage med Häcki från i somras. Off-season men visst, inte ser hon ut som en elitidrottare inte.
rätt intressant inställning att man som elitidrottare ändå väljer att vara fet som en säl, det minsta man kan göra är ju att hålla sin kropp i form
Citera
2025-02-12, 18:43
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...t-norge-direkt

Hur går resan från att sitta i tv-soffan och bara nä nu jävla ska jag ta upp mobilen logga in på instagram å skriva att "du är en hora bla bla bla"

Idioter

HUR HUR HUR kan man bli så förbannad
Citera
2025-02-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.aftonbladet.se/sportblad...t-norge-direkt

Hur går resan från att sitta i tv-soffan och bara nä nu jävla ska jag ta upp mobilen logga in på instagram å skriva att "du är en hora bla bla bla"

Idioter

HUR HUR HUR kan man bli så förbannad
100% en gambler som varit korkad nog att satsa riktiga pengar på skidskytte. Märker av detta i andra sporter också.

Ingrid postade på insta vad snubben hade skrivit. Galet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in