• 4
  • 5
2025-02-15, 10:02
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Hur kan detta problem uppst frn ungdomar till juniorer till seniorer hela tiden? r det Svanebos struktur som genomsyrar hela organisationen?
Citera
2025-02-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Hur kan detta problem uppst frn ungdomar till juniorer till seniorer hela tiden? r det Svanebos struktur som genomsyrar hela organisationen?

vallning svrt, frutsttningar ofrutsigbara, resurser begrnsade. ibland vinner man ibland frlorar man. hade Nisn vunnit i tisdags om inte Spicarova var megabortvallad?
Citera
2025-02-15, 10:20
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski

Man har tv vallare och en ledare med sig i den svenska truppen och det r ju inte ngra av A-landslagets vallare s svrt att dra ngra bestmda slutsatser om det. Jag bara konstaterar att det inte var tillrckligt bra skidor idag. Tv estniskor i flickornas final och de hade skert bra skidor idag. Dremot inga franska kare och de hade nog ocks smre material idag.
Citera
2025-02-16, 08:02
Medlem
Thax21s avatar
Sverige femma i stafetten. Ungefr dr man borde slutat p frhand. Matilda Grahn sexa p sin strcka, Ebbe Gransson trea, Malva Nisn etta och Hugo Danielsson tyvrr fr svag p sista och sjtte ktid.

De allra bsta killarna kte p sista s det var tyvrr inte realistiskt med medalj nr Hugo gick ut i en grupp p fem, men lite bttre insats hade man kunnat nska sig av honom, de andra gr ungefr som frvntat. Italien vann med Pedranzini p sista som allts tar fyra guldmedaljer hr. Frankrike tva och Schweiz verraskar lite som trea. Finnen Tossavainen mste ramlat mot slutet och drmed tappat chansen att spurta om silver/brons och slutade fyra.
Citera
2025-02-16, 08:02
Medlem
Alkibiadess avatar
Sverige blev femma i mixstafetten. Jag sg inte hela loppet men vad jag kan se av liveresultaten s var det bara Malva som kte bra. Hon hmtade in 20 sekunder p tten och vxlade frst.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in