Citat:
Ursprungligen postat av
fluff995
Tvivla på. Tror du väljarna bara ser det här som en marginell, dum inskränkning av vapenlagstiftningen så har du nog inte riktigt pejl på noosfären just nu. Folk är oroliga för att detta är ett led i en plan att systematiskt avväpna svenska befolkningen och göra dem maktlösa inför massinvandring som kommer utrota dem. Det är en liten aning större. Jag tror många SD-väljare kommer vilja rösta på något annat parti av den enkla anledningen att de inte vill vara som sjuklöverns väljare, som bara låter sig bli rövrända och fortsätter rösta på partier som sodomerar dem mandatperiod efter mandatperiod.
Det är därför jag säger att det inte är 2015 längre. Så tänkte folk för 10 år sedan. Det funkar inte så längre.
Det här är ju så mycket bullshit.
Hur många gånger har vi inte hört. "Nu jävlar kommer SD att sjunka som en sten!"
Men så funkar det ju inte. Det är bara idioter på Flashback som använder en helt bakvänt logik.
Visst jag gillar inte vapenförslaget, eller NATO eller en massa annat trams som SD inte protesterat emot.
Men den enda frågan som egentligen kan få medlemmar att lämna är invandringsfrågan. Ingen annan.