• 4
  • 5
2025-02-10, 12:49
Medlem
Blaskas avatar
Ensamhet och godtrogna. Man är så desperat efter kärlek. Man mår dåligt. Väldigt vanligt därute i landet!
Citera
2025-02-10, 13:06
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Snacka om bad karma för henne sådana fall!
"Brad karma"

Fick mig att tänka på Emel*e "Bumb*" Bergkv*st, (*: i) "nobody" influenser som tror att hon är tillsammans med Benjamin Ingrosso.
Någon som först utgav sig för att vara Benjamin och nu tror hon att han pratar med/om henne genom sina låttexter och sociala medier.
Tragiskt egentligen men alla som försöker få henne att förstå blir blockade och snackar skit Tragikomik på högsta nivå.

Själv väntar jag med spänning på dagen då Marshall Mathers "Eminem" kommer inse att obetydliga jag på andra sidan jorden är hans true love 🥰
Citera
2025-02-10, 14:21
Medlem
CombatPigs avatar
Den där Brad Pitt alltså, jag kommer aldrig mer se en film med honom i!
Citera
2025-02-10, 14:25
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag har läst att många av de som lurats har skickat pengar till kinesiska banker och kanske finns där företag som agerar mellanhand.

I Nigeria har romansbedrägerierna blivit en industri.
Där sitter varje dag tiotusentals nigerianer på olika kontor och kontaktar både kvinnor och män, de har färdiga mallar där det står vad de ska säga, punkt efter punkt.
Det finns t.o.m. kurser i romansbedrägerier som man kan köpa om man vill starta eget
Den kursen skulle nog alla de som vill ha framgång på dejtingsidor gärna vilja testa.
Senast redigerad av KulStyving 2025-02-10 kl. 14:27.
Citera
2025-02-10, 14:25
Medlem
Beckombergalandets avatar
53 gammal år och tror på allvar att man har startat ett förhållande med en filmstjärna på nätet. Var kvinnan förståndshandikappad?
Citera
2025-02-10, 20:19
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Fast. Hade jag varit gubben så hade jag harvat 48 timmar i sträck.
Ja den talangen var kanske det enda hon hade att erbjuda.
Citera
2025-02-17, 12:17
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vad menar du? Du säger ju att du sett dokumentärer, men du har inte sett något? Jag förstår inte.
Jag har sett dokumentärer samt youtube videos av offer som det visar sig ha skickat pengar till solochvårare i Nigeria.
Men jag har inte sett eller läst något om landet Nigera och alla pengar som rasar in. Med tanke på att det är uppe i trillion-tals dollar så måste det ha en stor påverkan på landets ekonomi.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in