2025-02-07, 02:50
Medlem
Flaskpostenss avatar
Tar på mig folie hatten

Åsikter om denna intervju? Har ni information ämnen såsom Psionics som jag finner intressant?

Tar upp en del intressant ämnen såsom

0:00 Intro
04:22 Transparency
16:10 Classified UAP
24:08 Underwater UAP
38:05 AI UAP
49:50 Psionics
1:00:20 The EGG (Alien Writing)
1:07:51 Planned Dissemination
1:19:47 Frustration
1:36:57 Access to CIA Archive
1:42:45 Religion and UFOs
1:50:10 What's to come (2027)
2:10:15 Private Corps
2:15:38 Age of Disclosure and NHI
2:31:30 Intern Questions

https://www.youtube.com/watch?v=WGUb1JKxBDo
Citera
2025-02-07, 03:59
Medlem
ANFALLSKRIGs avatar
Intressant
Citera
2025-02-09, 03:24
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANFALLSKRIG
Intressant

Helt klart, hittade precis en rätt ny video med joe rogan där det pratar om psionics and vatten på mars (inte fryset) som nyligen hittats om massa annat.

https://youtu.be/PJ2YwE0R-xM?si=CM6Y6QmEWyYXKIPk&t=2232
Citera
2025-02-09, 16:28
Medlem
Flaskpostenss avatar
Snubblade över ännu en visselblåsare som jobbat direkt som en "Ufo crash reterival: Jake barber speaks out for the first time" Han nämner saker som psionic assets och massa annat intressant.

"Join Jesse Michels as he sits down with Jake Barber, a former intelligence officer and whistleblower who shares his experiences with Unidentified Aerial Phenomena (UAP) and the U.S. government's secretive programs surrounding them."

https://youtu.be/dnnpyNuPdXs?si=HOBfUmPz2ZIJYxW_&t=3943
Citera
2025-02-09, 18:42
Medlem
Reguluss avatar
Vad menas med "utomjordiskt språk"? Radiobrus från rymden? (hinner inte titta på den långa videon)
Citera
2025-03-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Vad menas med "utomjordiskt språk"? Radiobrus från rymden? (hinner inte titta på den långa videon)

Jag har haft kontakt med "det övernaturliga"

Det sker på olika vis beroende på situation.
-Telepatiskt
-Empatiskt
-Annan tidsdimension - t.ex i framtid
-ibland genom flera objektiva synvinklar/perspektiv, ibland bara en synvinkel/perspektiv.
- Ibland genom kontraster och motsatser.
-Visioner
- Intuition
-Upplevelser

Du har redan allt inom dig. Du kommer inte kunna förstå eller ta upp saker din kropp inte är tillgänglig för. Vill du utveckla nya egenskaper, behöver du utveckla din kropp vidare genom forskning alternativt evolutionen. Däremot går det att få kontakt med en högre intelligens och om du någon gång får kontakt, kommer du veta när det sker. Du behöver inte ens fråga. Det går inte att missa.
Citera
2025-03-20, 17:34
Medlem
christianseances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facingevil

-Telepatiskt
-Empatiskt
-ibland genom flera objektiva synvinklar/perspektiv, ibland bara en synvinkel/perspektiv.
-Visioner
- Intuition
-Upplevelser

Du har redan allt inom dig. Du kommer inte kunna förstå eller ta upp saker din kropp inte är tillgänglig för. Vill du utveckla nya egenskaper, behöver du utveckla din kropp vidare genom forskning alternativt evolutionen. Däremot går det att få kontakt med en högre intelligens och om du någon gång får kontakt, kommer du veta när det sker. Du behöver inte ens fråga. Det går inte att missa.

+1

Kan förtydliga att med "annan tidsdimension" menar du nog kvantuminformation, som enligt mycket forskning verkar kunna överbrygga tiden ja och även sändas bakåt (om ni sett Interstellar blir det glasklart), men inte en klassisk fysisk dimension i vanliga nuet (tiden).

cfdsweden.se | paralello.se | boagoteborg.se | christianseance.com
Citera
2025-03-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facingevil

-Telepatiskt
-Empatiskt
-Visioner
- Intuition
-Upplevelser

Skulle du kunna utveckla lite hur du menar? Jag är genuint nyfiken men har svårt att förstå dig.

Säg att vi båda observerar en "övernaturlig händelse" Vad är en "övernaturlig händelse" för något? Något som inte finns på denna jord? Något utanför vårt universum?

Jag är "stängd" så jag registrerar inget? Du är däremot "öppen" så du kan registrera denna händelse? Vad händer om vi tar upp varsin kamera? Fastnar detta fenomen på din kamera men inte på min? Vad händer om vi har något annat mätinstrument med oss istället?

Om denna händelse "bara" är en känsla hos dig hur kan du då veta att den är sann? Hur vet du att du inte inbillar dig saker?

OBS Jag försöker absolut inte att förlöjliga dig på något vis, jag är bara intresserad av att veta mer om ditt resonemang och öka min förståelse.
Citera
2025-03-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christianseance
+1

Kan förtydliga att med "annan tidsdimension" menar du nog kvantuminformation, som enligt mycket forskning verkar kunna överbrygga tiden ja och även sändas bakåt (om ni sett Interstellar blir det glasklart), men inte en klassisk fysisk dimension i vanliga nuet (tiden).

Jag har sett Interstellar men jag tycker inte det är glasklart vad du menar. Pratar du om kvantsammanflätning (spooky action at a distance)?

Läs gärna mitt inlägg ovanför detta också. Jag skulle uppskatta om du kunde förklara mer om det fenomenet, jag förstår ingenting.
Citera
2025-03-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christianseance
+1

Är faktiskt inte helt insatt i ämnet kvantfysik ännu! Men när jag får tid och energi skall jag lära mig mer. Det är t.ex mycket intressant med partikel/våg experimentet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in