2025-02-06, 23:59
Avslutad
Om det gick att resa en vecka tillbaka i tiden och du transporterades till att stå nedan för massmördarens (örebro) rickards portuppgång.

Vad hade du gjort? hur hade du närmat dig honom? eller hade du ens försökt hindrat detta vidriga massmord?
Citera
2025-02-07, 00:03
Avslutad
Skulle vara intressant att ta del av vad hans handläggare hade sagt/gjort..
Citera
2025-02-07, 00:15
Medlem
NFCs avatar
"Ge fan i att bete dig som en blatte, ska du utföra det här blattebrottet och mörda oskyldiga människor så kommer alla se dig dom världens loser. Alla skäms över dig, alla önskar att du aldrig existerat, kanske du själv önskar det också, så utför planen då men utan att ta någon annan med dig, ta bara dig själv med till helvetet, förresten du ser ut som världens jävla bög, inte undra på att du mår dåligt, helt hopplös jävla loser"
Citera
2025-02-07, 00:40
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Det är omöjligt att med goda intellektuella argument omvända en person med starka bittra känslor att ändra sig.

Så, jag hade försökt tilltala personens känslor genom att erbjuda min vänskap, under förutsättning att han inte gjorde olagliga saker.

-----------------------------
Jag hade en jobbarkompis som var bitter mot världen och vid ett tillfälle berättade han att han vägrade bli gammal.
Han skulle dö vid 58 års ålder så han slapp ålderdomen.

26 år senare (2018) var han 58 år och dog.

Jag grämer mig över att jag inte erbjöd min vänskap så att han hade nått gott i sitt liv.
-------------------------
För människor som hatar att leva är det nog lättare att avluta livet om de är ateister för då "vet" de att de slipper allt när de dör.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2025-02-07 kl. 00:48.
Citera
2025-02-07, 00:50
Avslutad
Överklaga soc beslutet.
Citera
2025-02-07, 00:54
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
ehh ursäkta va??

för det första är jag en kvinna kan således inte vara BÖG!

Skärp dig. håll dig till trådämnet, idiot. Jag vill inte mörda någon. Och jag beter mej svenskt.
Walks like a woman, talks like a woman
OnT: skulle låta händelserna fortskrida, skulle dock sagt att jag vet vad han planerade och berätta om utfallet. Coolt att få uppleva matrix-glitch innan man dör.
Citera
2025-02-07, 01:05
Medlem
Jag skulle sagt till honom att om två veckor så vinner han 100 miljoner på lotteri.

Så hade massakern inte ägt rum utan blivit uppskjutet med 2 veckor.
Citera
2025-02-07, 01:32
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag skulle sagt till honom att om två veckor så vinner han 100 miljoner på lotteri.

Så hade massakern inte ägt rum utan blivit uppskjutet med 2 veckor.
Han skulle bara bli ännu bittrare över att du försökt lura honom.
Citera
2025-02-07, 01:53
Medlem
Tyvärr hade enda lösningen varit att oskadliggöra honom då han bestämt sig sedan länge tror jag. Om han känt sig mer accepterad/inkluderad i samhället från tidig vuxenålder med t.ex. ekonomiskt understöd kunde det KANSKE slutat bättre.
Citera
2025-02-07, 01:55
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Om det gick att resa en vecka tillbaka i tiden och du transporterades till att stå nedan för massmördarens (örebro) rickards portuppgång.

Vad hade du gjort? hur hade du närmat dig honom? eller hade du ens försökt hindrat detta vidriga massmord?
"Skjut dig själv nu annars så avslutar jag dig här och nu"
Citera
2025-02-07, 01:58
Medlem
laughingducks avatar
Får nog resa lite längre tillbaks i tiden .
För en vecka sen var allt klappat & klart för honom .
Så om en okänd dykt upp och ”förmanat honom .
Hade det bara triggat honom
Citera
2025-02-07, 02:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Skulle frågat honom om hans kopplingar till CIA. Sen ger jag han då för han nästa veckas rätta v75 rad. Sen kommer jag tillbaka igen och då vet han ju att jag är ifrån framtiden och sedan kunde han hjälpa mig med tidsresande och sånt. Frågat han om han vill se en sån där fräck dinosaur tex? Eller kanske träffa Jesus? Med en tidsmaskin ska vi inte låta något stoppa vår fantasi!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in