2025-02-06, 09:36
Medlem
Mr.RedHats avatar
Såg att man kunde prenumerera på forum. Har inte riktigt förstått vad det fyller för funktion. Det som saknas, tycker jag, är att man får en avisering när nya trådar skapas i det forumet man prenumererar på.

Det hade varit särskilt önskvärt i forum som (FB) Drogakuten där det faktiskt kan vara viktigt att ge råd snabbt.

Ett annat forum där det hade varit relevant är (FB) Viktiga meddelanden

Det känns inte som någon utmanande teknisk lösning att implementera på kort tid eftersom allt som krävs redan finns på plats.
Senast redigerad av Mr.RedHat 2025-02-06 kl. 09:38.
Citera
2025-02-06, 09:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Såg att man kunde prenumerera på forum. Har inte riktigt förstått vad det fyller för funktion. Det som saknas, tycker jag, är att man får en avisering när nya trådar skapas i det forumet man prenumererar på.

Det hade varit särskilt önskvärt i forum som (FB) Drogakuten där det faktiskt kan vara viktigt att ge råd snabbt.

Ett annat forum där det hade varit relevant är (FB) Viktiga meddelanden

Det känns inte som någon utmanande teknisk lösning att implementera på kort tid eftersom allt som krävs redan finns på plats.

Har du bockat för Prenumerationer under Notifikationer i Kontrollpanelen?
Citera
2025-02-06, 10:00
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Har du bockat för Prenumerationer under Notifikationer i Kontrollpanelen?
Det hade jag inte gjort. Men gäller den även för prenumeration på forum? Inte bara trådar alltså.
Citera
2025-02-06, 11:58
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det hade jag inte gjort. Men gäller den även för prenumeration på forum? Inte bara trådar alltså.
Kan konstatera att det inte kommer vid nya trådar. Så funktionen alltjämt efterfrågas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in