2025-02-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Det är konstigt att en psykiskt sjuk människa med social fobi som han tydligen haft sen skolan får vapenlicens. Inte bara det utan också får tag på en ar-15, ett ganska ovanligt vapen i Sverige. Han borde inte klarat processen för att få vapenlicens kan man tycka.

Ska man testa sig för social fobi för att få vapenlicens? Man får inte ha begått brott för att ta licensen och man behöver visa upp ett syfte som vanligen är jakt.. Det går inte att kontrollera det mer. Man måste få ha vapen i Sverige om man uppfyller kraven. Vad som skulle ha gjorts med gärningsmannen är snarare att snappat upp ett hälsotillstånd av andra myndigheter och plockat in honom för tvångsvård.
Citera
2025-02-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
På det som kommit fram i media, finns mest babbar på varje filmsnutt jag sett.

Bevisen får du vänta mad tills utredningen är klar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...d-mot-socialen

"Ett flertal anställda på socialförvaltningen uppges vara saknade.

– Den enda teorin man har att gå på är socialen-spåret, säger en källa. "

Hur kan dom vara saknade, FLERTAL dessutom. Hur kan flera socialanställda gå upp i rök i Örebro? Om dom nu är döda, då lär dom vara svenskar. Åtminstone inte illegala...så argumentet att ingen kan identifiera dom faller pladask.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erase
Ska man testa sig för social fobi för att få vapenlicens? Man får inte ha begått brott för att ta licensen och man behöver visa upp ett syfte som vanligen är jakt.. Det går inte att kontrollera det mer. Man måste få ha vapen i Sverige om man uppfyller kraven. Vad som skulle ha gjorts med gärningsmannen är snarare att snappat upp ett hälsotillstånd av andra myndigheter och plockat in honom för tvångsvård.
Gör man inte en utredning för mental hälsa när man ansöker om vapenlicens? Mest det jag syftade på

Jag var övertygad om det men så är det tydligen inte
https://jagarexamen.se/om-jagarexame...a-jagarexamen/
Senast redigerad av wihnei14 2025-02-06 kl. 00:01.
Citera
Medlem
Citat:
Jag skrev att han VERKAR ha riktat in sig på babbar.
Klarar du inte av att läsa svenska så rekommenderar jag SFI.

Fortfarande så har du riktat in dig på att han riktar in sig på BABBAR och det spelar ingen roll att du försöker skriva VERKAR för att förminska ned din åsikt.
För något måste ju lett dig till det spåret när det saknas helt källor. Har inget emot att du gissar men din fokus är fortfarande att han riktar in sig på BABBAR. Vilket är galet fel.
Citera
2025-02-06, 00:01
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fortfarande så har du riktat in dig på att han riktar in sig på BABBAR och det spelar ingen roll att du försöker skriva VERKAR för att förminska ned din åsikt.
För något måste ju lett dig till det spåret när det saknas helt källor. Har inget emot att du gissar men din fokus är fortfarande att han riktar in sig på BABBAR. Vilket är galet fel.
Kolla på media själv.
Jag har inte tillgång till någon lista på offren och GM är död så det är svårt i nuläget att bevisa något.
Citera
2025-02-06, 00:03
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Det har imorgon gått 48 timmar sedan dådet. INGENSTANS varken på sociala medier, tidningar, TikTok eller i tidningen har ETT enda namn kunnat presenteras, vad beror det på? Ingen som har skrivit om en lärare, om en klasskompis, om en släkting, kusin. INGEN har skrivit "Vila i frid X" Det saknar i det närmsta motstycke att vi inte har ett enda namn utav 10-11 som har dött.....varför?
Ledsen att behöva göra dig besviken.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...masskjutningen

Ett tips: Om du känner dig sysslolös efter det här så kan du ju alltid kolla upp om Palme och Elvis verkligen är döda.
Citera
2025-02-06, 00:04
Medlem
Jaja detr så tråkigt med såna här konstiga saker , man kommer aldrig få veta sanningen så det e bara naturligt att det inte kommer leda någon vart.

Om det var en psyop så är den ju konstruerad på det sättet att sanningen aldrig kommer komma fram. Hela platsen var ju avspärrad , alltså hela scenen står under full kontroll av regissören så att säga. Men det är ju bara om man tror det är en false flag, men som sagt klippet med lärarna var så genomskinligt så det togs ner snabbt... Näe för min del kändes det konstigt i magen när allt känns så "regisserat".

Dålig psyop , FAKE.
Citera
2025-02-06, 00:04
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...d-mot-socialen

"Ett flertal anställda på socialförvaltningen uppges vara saknade.

– Den enda teorin man har att gå på är socialen-spåret, säger en källa. "

Hur kan dom vara saknade, FLERTAL dessutom. Hur kan flera socialanställda gå upp i rök i Örebro? Om dom nu är döda, då lär dom vara svenskar. Åtminstone inte illegala...så argumentet att ingen kan identifiera dom faller pladask.
En rättsläkare måste identifiera dom först, ingen utom du har påstått att dom är försvunna.

Det brukar jobba en del babbar så soc och det påstås att attacken kan ha utlösts av att han inte fick bidrag.

Men kontakta valfritt medium så kan dom kontakta GM åt dig.
Citera
2025-02-06, 00:07
Medlem
Citat:
Kolla på media själv.
Jag har inte tillgång till någon lista på offren och GM är död så det är svårt i nuläget att bevisa något.

Exakt du bekräftar just nu det jag säger.
Citera
2025-02-06, 00:08
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Exakt du bekräftar just nu det jag säger.
Det betvivlar jag då du kommit med mängder med korkade påståenden.
Citera
2025-02-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
Min kusin bor i örebro och enligt han och hans vänner alla som dödats eller skadats har invadrare och muslimsk bakgrund. Han ska ha även skonat människor med svensk utseende.

Svensk media vågar inte säga det utan istället skyller man på att killen sköt soc-käringar
Citera
2025-02-06, 00:16
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
3. Det kallas föräldrar. Jag reser gratis när jag åker med min familj, är snart 28 år gammal. Inget ovanligt.
Eller staten Maggan betalade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in