Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-08, 04:12
Medlem
KringExs avatar
Vid höga doser, 1-3 gram, så kan vissa uppleva en bakfylla ungefär som på alkohol eller som om man har tagit för mycket Baklofen.
Vissa mår bättre dagen efter än när man tog Phenibut och jag tillhör den gruppen. Efter att jag hade vaknat och ungefär 6 timmar framåt så gick jag omkring och var nästan lyrisk glad
Citera
2025-02-12, 20:41
Medlem
litenbokstavs avatar
vad menas med "affinitet till spänningsstyrda kalciumkanaler" ?

är det nån extra effekt den ger eller?
Citera
2025-02-14, 18:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
vad menas med "affinitet till spänningsstyrda kalciumkanaler" ?

är det nån extra effekt den ger eller?

Gabapentin och Lyrica verkar på det sättet
Citera
2025-02-14, 18:19
Medlem
-Grillo-s avatar
Det här kom jag över ett halvt kilo av, jag har annars provat de vanligaste drogerna av ren nyfikenhet, men brukar inte syssla med sånt. Men hur som helst fick jag köpa 500 g billigt, o provade det, jag tycker det var helskumt. I doser runt 300-400 mg fick man en viss lugnande effekt, ungefär som gabapentin möjligen Lyrica. I doser uppåt 1 g blev man snurrig, och som mest åt jag 14 g av det och blev helt borta, periodvis medvetslös o efter det kastade jag bort resten...
Citera
2025-02-16, 15:26
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Det här kom jag över ett halvt kilo av, jag har annars provat de vanligaste drogerna av ren nyfikenhet, men brukar inte syssla med sånt. Men hur som helst fick jag köpa 500 g billigt, o provade det, jag tycker det var helskumt. I doser runt 300-400 mg fick man en viss lugnande effekt, ungefär som gabapentin möjligen Lyrica. I doser uppåt 1 g blev man snurrig, och som mest åt jag 14 g av det och blev helt borta, periodvis medvetslös o efter det kastade jag bort resten...

Av väldigt höga doser, fem gram och upp, så får man en amfetaminliknande effekt med stora pupiller osv.
Väldigt skum substans som kan ha en massa olika verkningar/biverkningar beroende på vilken dos man väljer att ta
Citera
2025-03-11, 13:11
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-

inte fan i helvete att du tog 14g av phenibut på en gång. nej.
Citera
2025-03-12, 09:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
inte fan i helvete att du tog 14g av phenibut på en gång. nej.

Jag tog ca 10 gram + några starköl en gång 😝 Det är inget jag rekommenderar! Den kvällen slutade med att jag till att början med fick hembesök av fem poliser för att jag levde om så mycket, ensam☺️ Dom uppfattade mig som aggressiv så jag blev handbojad och körd till en arrest, där jag efter en timme fick psykos och bland annat pissade ner hela cellen. Deckade och vaknade upp med andra byxor än jag kom dit med och i en annan cell. Efter 8 timmar släppte dom ut mig
Citera
2025-03-17, 09:26
Medlem
Någon som vet var man kan få tag i detta idag?
Citera
2025-03-18, 18:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater

Google is your friend 🙂
Citera
2025-03-19, 19:00
Medlem
KringExs avatar
Ett tips om ni ska beställa, beställ inte Phenibut HCL som är saltbas! Det är billigare men man blir lätt illamående av det. Beställ istället Phenibut FAA! Det är mer ph-neutralt och kan även tas suglingualt eller snortas.
Jag kan tipsa om en bra återförsäljare, skicka ett pm åt mig du är intresserad 🙂
Citera
2025-03-30, 09:31
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater

Google.se 🤣
Jag ska beställa 25 gram idag eller imorgon, som komplement till mitt Baklofen som jag har alldeles för låg dos på men får inte höja den mer.
Dom största skillnaderna mellan Baklofen och Phenibut är att Baklofen är mycket mer muskelavslappnande medans Phenibut ger mycket mer välmående och ångestdämpning, men båda är grymma när det gäller att bota alkoholsug 🙂💙
Citera
2025-03-30, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Google.se 🤣
Jag ska beställa 25 gram idag eller imorgon, som komplement till mitt Baklofen som jag har alldeles för låg dos på men får inte höja den mer.
Dom största skillnaderna mellan Baklofen och Phenibut är att Baklofen är mycket mer muskelavslappnande medans Phenibut ger mycket mer välmående och ångestdämpning, men båda är grymma när det gäller att bota alkoholsug 🙂💙

Härligt att höra och phenibut syns väll inte heller på något urinprov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in