Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggaj5
i verkligheten vågar du ej titta på tjejer på gymet
Svårt att tro att du är tjej om du menar att du blir utstirrad på gymmet men inte annars (som ung tjej) och ser det som modigt och positivt och att ha bollar.
Det är så de alltid gjort. Lägger på en särskild spelad överlägsenhet där de visar upp ett tydligt äckelbeteende medan de med sliskig röst kläcker ur sig något skit ingen bett om.
Det är härskartekniker som menar att avhumanisera och har mer med våldtäkt och sexualbrott att göra än mod.
Ofredande. Det är män som använder sin sexualitet för att ha övertag och gå över gränserna mot flickor och kvinnor.
Jag syftar inte på att försynt spana in någon som ses som attraktiv utan de anser att de har rätt att uppträda hur illa som helst för att alla kvinnor/flickor upplevs som
tillgängliga. Icke svensk kulturell syn på det motsatta könet och hur män tillåts uppträda mot flickor och kvinnor.
Sedan så har många invandrare preferenser för svenska tjejer och särskilt blondiner även om de aldrig skulle erkänna det. Gissningsvis är ett gym dock en plats där alla slags preferenser hos män finns. Men ja jag har sett hur invandrare stirrat ut en ung blond tjej förut när jag gick till ett gym ibland där det knappast var så många unga kvinnor i god form (friskis och svettis) och att det var en viss skillnad på uppmärksamheten den tjejen fick av mycket äldre män. Dock inte så jag upplevde att det blev opassande ändå.