2025-02-04, 05:45
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

Har diskuterat på internet förr o många tjejer håller me.

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?

Större bollar? Det låter helt ärligt som du vill bli våldtagen av mångfalden. Det är väl upp till dig att säga ifrån om det stör dig.
Citera
2025-02-04, 06:37
Medlem
Du själv verkar titta mer på svarta och araber istället för att gymma
Citera
2025-02-04, 07:00
Medlem
Citat:
i verkligheten vågar du ej titta på tjejer på gymet
Svårt att tro att du är tjej om du menar att du blir utstirrad på gymmet men inte annars (som ung tjej) och ser det som modigt och positivt och att ha bollar.

Det är så de alltid gjort. Lägger på en särskild spelad överlägsenhet där de visar upp ett tydligt äckelbeteende medan de med sliskig röst kläcker ur sig något skit ingen bett om.

Det är härskartekniker som menar att avhumanisera och har mer med våldtäkt och sexualbrott att göra än mod. Ofredande. Det är män som använder sin sexualitet för att ha övertag och gå över gränserna mot flickor och kvinnor.

Jag syftar inte på att försynt spana in någon som ses som attraktiv utan de anser att de har rätt att uppträda hur illa som helst för att alla kvinnor/flickor upplevs som tillgängliga. Icke svensk kulturell syn på det motsatta könet och hur män tillåts uppträda mot flickor och kvinnor.

Sedan så har många invandrare preferenser för svenska tjejer och särskilt blondiner även om de aldrig skulle erkänna det. Gissningsvis är ett gym dock en plats där alla slags preferenser hos män finns. Men ja jag har sett hur invandrare stirrat ut en ung blond tjej förut när jag gick till ett gym ibland där det knappast var så många unga kvinnor i god form (friskis och svettis) och att det var en viss skillnad på uppmärksamheten den tjejen fick av mycket äldre män. Dock inte så jag upplevde att det blev opassande ändå.
Citera
2025-02-04, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Jag har inga problem att titta på kvinnor på gymmet, men jag försöker undvika att vara ett creep som stirrar rakt in i skithålet på tjejer när de squattar. Men ja, jag har sett det där våldtäkts beteendet hos babbar inne på gymmet, måste ju kännas förjävla obehagligt att va tjej på gymmet, det är därför det aldrig tränar några tjejer på gymmet här i krokarna sent på kvällarna. Fan att våga gå hem sen i mörka rusket.

Jag har t.o.m sett sådana idioter stå helt ogenerat och filma på gymmet med kameran nästan upptryckt i ändan och någon bimbo som låtsas som ingenting, man vet knappt vem man ska tycka är värst.
Grejen är den att merparten av dem kommer från outvecklade kulturer och vet inget om vett och etikett.
Citera
2025-02-04, 07:34
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Och vem fan har tid och glo på invandrare och svenskar för att bedömma hur ofta dom tittar på tjejer? Man går väl till gymmet för o gymma.
Citera
2025-02-04, 07:34
Medlem
Testosteron nivån styr väldigt mycket av mäns beteende.
Citera
2025-02-04, 07:49
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Testosteron nivån styr väldigt mycket av mäns beteende.

Även graden av frontallobsutveckling. Impulskontroll etc.
Citera
2025-02-04, 07:51
Medlem
sfrges avatar
Har ni märkt att vissa flaskbackare kollar in svarta och arabiska män på gymmet mer än vad andra gör?
Citera
2025-02-04, 07:56
Citat:
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?

Varför ska jag bry mig?
Citera
2025-02-04, 08:09
Flera gym har ett rum för tjejer och ett rum för båda. Ofta är det rummet för tjejer sämre utrustat än det för båda så många tjejer tränar ändå i det för båda. Men bra att alternativet finns att komma ifrån stirrande babbar.
Fitness24seven heter kedjan.
Citera
2025-02-04, 08:19
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Va betyder detta?

Att de tittar mer vet jag inte, men de mer stirrar än tittar, mer brutalare kanske och det kan ibland vara stressande.

Snopplängd har inte alltid med kroppslängd att göra.😸
Citera
2025-02-04, 09:13
Medlem
Vad är detta för sillmjölke trams och flams gym nuförtiden ?? Förr var man på gymet för att träna och inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in