2025-02-15, 03:51
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Men vad tycker du om det här förslaget då: "Tillsammans med en lag om att de som röker cannabis frånsäger sig alla rättigheter till någon som helst form av bidrag från staten."
Ondska, kort och gott.
Citera
2025-02-17, 15:53
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Du skriver mej i mot och visar snarare att det är din intelligensnivå som kan ifrågasättas, och med den hela din pantade världsbild. Dödsknarkartjejens främsta problem är nog att hon umgås med ett praktarsle som dig.

Hon umgås inte med mig.
Om du slutar knarka så kanske du kan vidga dina vyer i ditt tankesätt.

Ni som vill knarka kan ju flytta till ett knarkliberalare land, där kommer ni iofs inte få bidrag.

Finns inga lyckliga knarkare, därför fortsätter dom ju knarka.
Psykiskt sjuka knarkare finns det väldigt gott om.
Citera
2025-02-17, 15:59
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
En stat kan inte tillåta att medborgarna berusar sig med preparat då det leder till kriminalitet, ohälsa och dåliga batterier för att staten ska rulla vidare. Sunt förnuft egentligen.
Citera
2025-02-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Hon umgås inte med mig.
Om du slutar knarka så kanske du kan vidga dina vyer i ditt tankesätt.

Ni som vill knarka kan ju flytta till ett knarkliberalare land, där kommer ni iofs inte få bidrag.

Finns inga lyckliga knarkare, därför fortsätter dom ju knarka.
Psykiskt sjuka knarkare finns det väldigt gott om.

Du verkar tappad.

Jag beklagar.

Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
En stat kan inte tillåta att medborgarna berusar sig med preparat då det leder till kriminalitet, ohälsa och dåliga batterier för att staten ska rulla vidare. Sunt förnuft egentligen.

Citera
2025-02-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Jag är inte för alkohol heller, får jättegärna förbjuda alkohol, kaffe likaså. Båda två smakar helvete ändå.

Ni som är för light knarket förstår ju inte att det senare skulle leda till att fler går på tungt knark tillslut.
Ni som vill knarka, flytta till ett knark-liberalare land så får ni knarka ner er utan att vara rädd för farbror blå.
Men du, tycker du vi ska förbjuda alla olika mediciner också då? För smärta,sömnproblem,depression och ångest,ADHD osv. Opiater,benso/z-analoger/centralstimulerande osv. Allt är mediciner men också narkotika.
Kan också säga att jag har aldrig varit rädd för farbror blå fatt jag knarkat, vad ska dom göra åt de liksom?
Citera
2025-02-20, 18:00
Medlem
zombie-nations avatar
Om man går på statistik över uppklarade brott så är ju innehav för småbruk redan uppklarat om man har husrannsakan. Det ser jättebra ut i statistiken. Ett brott som man måste utreda på riktigt ser inte bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in