Citat:
Ursprungligen postat av
zlatanssnok1312
Kön: Man
Ålder: 18
Tidigare erfarenheter: Kokain, 3Cmc, Tjack, Brunt, Grönt, E, mdma kristaller, lustgas, thcp och hcc.
Har brukat dem substanserna sen jag var 15/16 men skulle nu vilja testa neråt typ Tramadol eller Oxycontin eller något liknande, vad rekommenderar ni? Vad ger skönast rus?
Är det lätt att fastna? Tänkte ta det själv på mitt rum, då ingen av mina vänner pysslar med neråt droger utan enbart uppåt (förutom cannabis och alkohol då som är neråt)
Att man blir ”nere” av OxyContin är nog högst individuellt.
Skulle nog säga att det är precis tvärtom, om du då inte tar så hög dos så att du ”noddar” (eller vad nu kidsen kallar det).
Har ätit dessa (från sjukvården) under många år och i början blev jag sjukt pigg och kunde knappt sitta still.
Att städa, tvätta, arbeta ja allt i livet blev plötsligt så himla enkelt och man kände sig oerhört motiverad till allt, fanns inget som var tråkigt!
I mitt fall blev jag rätt bra svängd av endast
en snabbverkande OxyCodone G.L på 5mg.
Och då hade jag ändå tidigare ätit höga doser Tramadol i flera år innan läkaren satte mig på OxyContin istället.
Skulle säga att kanske 10-15mg är en bra dos att börja på om det är depottabletter du har, känner du inget av det så kan du alltid fylla på.
Däremot att ta för mycket direkt, det är ju svårare att få ogjort, det är trots allt starka läkemedel som man ska ha respekt för, så tänk 💭 dig för både en och tre gånger innan du gör detta.
Har sett folk tipsa om doser på 40-50mg för någon som är opioidnaiv vilket är helt galet.
Det lär inte resultera i annat än huvudvärk, en hel del spyende och kanske tom i en överdos.
Var försiktig!