Citat:
Ursprungligen postat av
pOXE
Hur funkar den där ups leveransen? Måste man vara hemma viss tid och träffa de eller lämnar de till närmaste ombudet?
Tycker de ska lösa den där kortbetalningen snarast orkar inte pilla med överföringar.
Tänker det är rätt smart att beställa medans det är lagligt så man har lite smärtstillande när man väl behöver det ingen chans att man får nått från vården ändå.
Håller med dig fullkomligt. Vården är hopplös, lägg ner för fan.
Tror de bara sänder till ombud just nu, men jag förstår om du inte litar på mig då jag inte handlat än.
Det är vi med åkommor och besvär i varierande grad som varierar över tidsperioder som behöver kunna hjälpa oss själva. De vill ha en knäckt på botten känns det som.
Pseudoindoxylen påstås va ännu mer smärtlindrande och möjligen något mindre beroendeframkallande, men utan riktigt samma humörslyftande, euforisk och rekreationell verkan.
Jag kan tipsa om andra lagliga saker som hjälper, i PM så att inte diskussionen spårar, men det kan vi ju göra ifall det behövs, för här verkar ju vara svaret...
De flesta som får bra effekt skriver ju inte långa paragrafer, som nämnts innan. Varför gå på internet och skriva av sig om livet flyter på bra liksom? Man söker ju efter en lösning för att kunna leva sitt liv.