2025-01-29, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det är "uppenbart" för lättlurade idioter som är helt blinda.

"😮. Det är jordgubbar som ligger bakom.
Ja aj aj. Kasta ut jordgubben så blir allt bra.
La di daaa"

Troll!
Citera
2025-01-29, 08:38
Medlem
Molekyl3ns avatar
Gängbråk - heder samt marknaden mellan aktörer.

Utpressning/varningar/hot om att förmå vederbörande att öppna pluskan.

Vilka? Sven och Johan oftast, inte Muhammed och Ahmed åtminstone inte en chans.
Citera
2025-01-29, 09:17
Medlem
Citat:
Vi måste exponera vilka som ligger bakom och angripa problemets rot.
Inte tjata om invandrare.

Men det är ju invandrare som utför dåden, tar man bort dessa ur ekvationen har vi rimligtvis inga allahu akbarare kvar?
Citera
2025-01-29, 09:26
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Men det är ju invandrare som utför dåden, tar man bort dessa ur ekvationen har vi rimligtvis inga allahu akbarare kvar?
Om tex Ryssland betalar kriminella för att spränga, då spelar det ingen roll ifall vi utvisar alla invandrare.
Jag kommer att spränga ifall någon betalar mig.
Du också.
Jag kan få dig att våldta småbarn och spränga sjukhus och skolor bara genom att betala dig.
Citera
2025-01-29, 09:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Om tex Ryssland betalar kriminella för att spränga, då spelar det ingen roll ifall vi utvisar alla invandrare.
Du också.
Jag kan få dig att våldta småbarn och spränga sjukhus och skolor bara genom att betala dig.

Du måste ha en jävligt dålig moralisk kompass och människokännedom. Det är möjligt att jag skulle låtsas gå med på det bara för att få möjlighet att se när polisen kommer och hämtar dig.
Citera
2025-01-29, 09:32
Medlem
Citat:
Du också.

Alla har inte lika låg moral som dig. Jag gissar att du är ung som tydligen hade sprängt bostadshus med barnfamiljer för något så inehållslöst som pengar.

Skulle du också våldtagit småbarn för pengar så hoppas jag att säpo har koll på dig.
Citera
2025-01-29, 09:36
Medlem
Malbakrs avatar
Negrer och araber.
Citera
2025-01-29, 09:36
Medlem
Malbakrs avatar
Negrer och araber
Citera
2025-01-29, 09:42
Medlem
Citat:
Du också.

Käkat för mycket svamp eller något? 99.9% hade inte våldtagit småbarn för pengar.

Om det nu vore så att alla dessa tusentals invandrare som skjuter och spränger hade varit betalade av Ryssland, eller annan stormakt, hade det kommit fram vid det här laget. Tror du så lågt om säpo m.fl.?

Det sker för att de kriminella vill utkonkurrera och visa dominans över de andra gängen.
Citera
2025-01-29, 10:00
Medlem
Med tanke på att det i princip aldrig är någon som blir åtalad och dömd så kan man nog börja fundera på om dessa fiender verkligen är "främmande"

Vad beror dessa sprängningar på(som typ aldrig skadar folk)? ÖHHHHHHHHH är svaret man får.
Hur många människor kan bygga dessa bomber i Sverige?
Varför bombar man folk om man nu försöker skada någon?
Om det är s.k "främmande makt" så är det en operation utan avbrott som har pågått i runt 10 år och den svenska staten står där som en dreglande mongoloid och fattar ingenting?

Alternativ två är att detta är en kampanj där målet är de psykologiska effekterna detta har på stora delar av Sverige befolkning. Motivet är gissningsvis att polisstaten kan implementeras utan större motstånd.

Jag har väldigt svårt att köpa att bombarna är någon form av superduper SAS-NAVYSEAL-SOG-TURKAR som dyker upp ur mörkret och försvinner spårlöst.
Citera
2025-01-29, 10:05
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du måste ha en jävligt dålig moralisk kompass och människokännedom. Det är möjligt att jag skulle låtsas gå med på det bara för att få möjlighet att se när polisen kommer och hämtar dig.
Invandrare som du skyller på gör precis det.
Dom låtsas bara.
Citera
2025-01-29, 10:10
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
Käkat för mycket svamp eller något? 99.9% hade inte våldtagit småbarn för pengar.

Om det nu vore så att alla dessa tusentals invandrare som skjuter och spränger hade varit betalade av Ryssland, eller annan stormakt, hade det kommit fram vid det här laget. Tror du så lågt om säpo m.fl.?

Det sker för att de kriminella vill utkonkurrera och visa dominans över de andra gängen.
0,01% av 10 miljoner. Det blir många det.

Säpo är kanske inte intresserad av att berätta för er idioter hur världen fungerar. Dom vet att det skulle oroa er grisar i onödan.
Senast redigerad av Talking-Donkey 2025-01-29 kl. 10:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in